הזייה: שחקן ריאל מדריד בזוגיות עם האקסית של בן הזוג של האקסית שלו

play
טינה קסטרו | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

מבולבלים? גם אנחנו. לירון שרון עושה סדר בסיפור הרכילות המטורף ביותר שיצא לה לשמוע על חייו האישיים של כדורגלן בכיר ומאוד מוכר

(גודל טקסט)

באייטם הנ"ל אנחנו ננסה להסביר את הכאוס בחייו האישיים של שחקן ריאל מדריד, אדר מיליטאו, בצורה הכי פשוטה שנצליח, אבל מדובר בסיפור הכי מטורף שיצא לנו לשמוע על חייו האישיים של כדורגלן. כזכור, שחקן הבלאנקוס ניהל מערכת יחסים עם קרוליין לימה, המשפיענית הברזילאית המפורסמת שנהגה להגיע למשחקים של האקס שלה ולפרשן אותם והפכה לסנסציה באינסטגרם. מיליטאו עזב אותה עוד כשהייתה בהריון עם בתם ססיליה וספג ביקורות קשות בעקבות כך.

מאז הבלונדה הלוהטת התגברה והתאהבה בכדורגלן ברזילאי אחר. כיום היא בזוגיות פוטוגנית עם ליאו פריירה, שחקנה של פלמנגו. ומיליטאו? אחרי ש"מיצה" את חיי הרווקות, הוא התחיל מערכת יחסים עם לא אחרת מבת זוגו לשעבר של פריירה ואם שני ילדיו, טינה קסטרו. כן, אתם קוראים נכון. מיליטאו יוצא עם האקסית של בן הזוג של האקסית שלו. כזאת הזייה עוד לא יצא לנו לשמוע, והשבוע הם גם עשו את זה רשמי כשנחשפו ברשתות החברתיות.

אלוף ספרד הטרי ניצל את האופוריה של חגיגות הזכייה של ריאל והחליט לחלוק עם 9.2 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם רגע מחייו האישיים. מיליטאו שיתף סרטון בו הוא משחק פוטבול בגינה בביתו עם חברתו החדשה. "השותפה המושלמת שלי", כתב בסטורי שלו. טינה, דוגמנית הפיטנס הברזילאית, שיתפה את אותו סרטון יחד עם המילים "בן זוגי". מעבר לכך השניים כבר נתפסו יחד בסנטיאגו ברנבאו, ואף השתזפו יחד בחוף הים. ומה חושבת על כך קרולין, האקסית? בטוחים שעם הפה הגדול שלה, תגובתה לא תאוחר להגיע.

עוד באותו נושא: אדר מיליטאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי