כאן האלופה: ריאל מדריד חזרה מפיגור ל-2:5 על דורטמונד

play
ויניסיוס ריאל מדריד | GettyImages
צפו: שער של סטונס בדקה ה-95 העניק לסיטי 1:2 על וולבס 06:56

שלושער של ויניסיוס ושערים של רודיגר ו-ואסקס הפכו יתרון כפול של מאלן וגיטנס עבור אלופת אירופה. ארסנל הפצועה ניצחה את שחטאר, פ.ס.ז' ויובנטוס מעדו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם תשעה משחקים משחקים כשבמוקד ריאל מדריד ניצחה במהפך גדול את בורוסיה דורטמונד בשחזור הגמר מהעונה שעברה. ארסנל ניצחה בקושי את שחטאר דונייצק, אסטון וילה נותרה מושלמת, יובנטוס ופריז סן ז'רמן מעדו בבית וג'ירונה עם ניצחון היסטורי.

לוקאס ואסקס ריאל מדריד
אופי של אלופה. ואסקס | אימג'בנק GettyImages
דונייל מאלן בורוסיה דורטמונד
הלם בברנבאו. מאלן | אימג'בנק GettyImages
ג'יימי גיטנס בורוסיה דורטמונד
דורטמונד חוגגת בספרד. גיטנס | אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד – בורוסיה דורטמונד 2:5

כאשר מדברים על אופי של אלופה מתכוונים למשחק כמו זה. אלופת אירופה שחזרה את גמר האלופות האחרון בביתה, וגם כשנקלעה לפיגור כפול במחצית הראשונה משערים של דונייל מאלן דקה ה-30 וג'יימי גיטנס כעבור ארבע דקות, זה לא הפריע לה לחולל מהפך ולדרוס. זה התחיל בדקה ה-60 כשאנטוניו רודיגר נגח בעוצמה מקרוב, המשיך עם שוויון של ויניסיוס כעבור שלוש דקות והמהפך של לוקאס ואסקס בדקה ה-83. משם, זה הפך למופע של ויניסיוס שנראה בדרך הבטוחה לכדור הזהב, עם שערים נפלאים בדקות ה-86 ו-90+3, בשלושער מופלא שסיפק הצהרות כוונות לגבי המשך העונה של הבלאנקוס באירופה, וארבעה ימים לפני הקלאסיקו מול ברצלונה.

דקה 30: גול! 0:1 לדורטמונד! סרו גיראסי מצא את דונייל מאלן שמתוך הרחבה הכניע את טיבו קורטואה והעניק יתרון מפתיע לאורחת מגרמניה.

דקה 34: גול! 0:2 לדורטמונד! מאלן הפעם על תקן המבשל הוציא מסירת רוחב, הגנת ריאל נרדמה וג'יימי גיטנס דחק מקרוב את השני של האורחת.

דקה 37: רצף החמצות חריג של אלופת אירופה – קודם רודריגו מצא מקרוב את הקורה, ולאחר מכן ג'וד בלינגהאם עם בעיטה למשקוף ממטר.

אנטוניו רודיגר ריאל מדריד
איזה קצב בברנבאו. רודיגר | אימג'בנק GettyImages

דקה 60: גול! ריאל צימקה ל-2:1! אמבפה מצא את אנטוניו רודיגר שנגח בעוצמה מקרוב את השער המצמק.

דקה 63: גול! ריאל השוותה ל-2:2! זה היה מהיר מאוד, אבל אלופת אירופה חזרה בענק למשחק – מסירת עומק אל עבר אמבפה הגיעה בסופו של דבר לויניסיוס שמקרוב גלגל לרשת החשופה.

דקה 83: גול! ריאל הפכה ל-2:3! ביצוע אישי גדול של לוקאס ואסקס שנעזר בהגנת האורחת ובעט מקרוב לרשת של קובל את המהפך של אלופת אירופה.

דקה 86: גול! 2:4 לריאל! אם השער הקודם היה מרשים, השני של ויניסיוס פשוט ענק. הברזילאי דהר עד הרחבה של דורטמונד ושלח כדור מדויק לפינה הרחוקה.

דקה 90+3: גול! 2:5 לריאל! ויניסיוס קינח עם עוד אחד, השלים שלושער וחתם את תוצאת הסיום בהופעה ענקית.

ויניסיוס ריאל מדריד
בעל הבית. ויניסיוס | אימג'בנק GettyImages
גבריאל מרטינלי ארסנל
נעזר ברזניק. מרטינלי | אימג'בנק GettyImages

ארסנל – שחטאר דונייצק 0:1

התותחנים אמנם רשמו ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות והתאוששו מהפסד הבכורה העונה בפרמיירליג לבורנמות', אבל היה לכך מחיר לא פשוט. גבריאל מרטינלי נהנה מעזרה של השוער דמיטרו רזניק כשבעיטה של הברזילאי פגעה בקורה, בגבו של השוער ונכנסה לרשת בדקה ה-29. השוער החזיר בגדול עם הצלת פנדל של לאנדרו טרוסאר, אך לתותחנים זה היה פחות משמעותי כשהוסיפו לרשימת הפצועים הארוכה עוד שני שחקנים. בן ווייט ירד במחצית וגם ריקרדו קלאפיורי עם מה שנראה כמו פציעת ברך הוחלפו, כשבראשון הקרוב ארסנל תארח באמירויות את ליברפול למשחק צמרת באנגליה.

דקה 29: 0:1 לארסנל! פעולה יפה של גבריאל מרטינלי הסתיימה בבעיטה של הברזילאי שדמיטרו רזניק הדף לקורה, אך לחוסר מזלו של שוער שחטאר, הכדור חזר לגבו ונכנס לרשת.

נואה לאנג פ.ס.וו איינדהובן
יופי של טכניקה. לאנג | אימג'בנק GettyImages

פ.ס.ז' – פ.ס.וו איינדהובן 1:1

מעידה שנייה ברציפות של האלופה הצרפתית שהמשיכה לאבד גובה במפעל האירופי. נואה לאנג העניק יתרון להולנדים בדקה ה-34 עם בעיטה מושלמת לפינה הקרובה, וגם שוויון של אשרף חכימי בדקה ה-55 לא הספיק למארחת שלא הפסיקה להחמיץ והתרחקה מצמרת ליגת האלופות.

דקה 34: גול! 0:1 לפ.ס.וו! ההולנדים עלו ראשונים על לוח התוצאות בזכות סיומת נפלאה של נואה לאנג שבעט לפינה הקרובה והעניק יתרון חשוב.

דקה 55: גול! פריז השוותה ל-1:1! אשרף חכימי ניצל עמידה לא מספיק טובה של שוער פ.ס.וו ובעט כדור שטוח וחזק מרחוק שהשווה את התוצאה.

אל בילאל טורה שטוטגרט
שער ניצחון גדול. אל בילאל טורה | אימג'בנק GettyImages

יובנטוס – שטוטגרט 1:0

דרמה גדולה התחוללה בטורינו עם ההפסד הראשון של הגברת הזקנה העונה בכל המסגרות, וזה הגיע בעיתוי מאוד לא מתאים. משחק רע של יובנטוס שנעזרה לא מעט בשופט שפסל שער גבולי של דניז אונדב בדקה ה-48, אבל כרטיס אדום של דנילו סיבך את הקבוצה של טיאגו מוטה. אנזו מילוט הספיק להחמיץ לאחר מכן פנדל, אבל אל בילאל טורה שעלה מהספסל כבש בתוספת הזמן והעניק ניצחון בכורה לשטוטגרט העונה באלופות.

דקה 90+3: גול! 0:1 לשטוטגרט! כמה שמגיע לאורחת מגרמניה – אל בילאל טורה שעלה מהספסל כבש מקרוב את שער הניצחון של שטוטגרט.

ג'ון דוראן אסטון וילה חוגג עם לאון ביילי
המושלמת היחידה. ג'ון דוראן | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים:

אסטון וילה – בולוניה 0:2 לוילה: ג'ון מקגין (55), ג'ון דוראן (64)

ג'ירונה – סלובן ברטיסלבה 0:2 לג'ירונה: מיגל גוטיירס (42), חואנפה (72)

שטורם גראץ – ספורטינג ליסבון 2:0 לספורטינג: נונו סנטוס (23), ויקטור גיוקרס (53)

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-22 באוקטובר, כשבמוקד ברצלונה ומאמנה האנזי פליק מארחים את באיירן מינכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי