ליברפול תמכור את טרנט בינואר? "אם יעזוב בחינם, זאת תהיה בכייה לדורות"

play
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול | GettyImages
צפו: סלאח שוב כבש וג'ונס הכריע, ליברפול ניצחה 1:2 את צ'לסי 04:07

בצל הסאגה סביב עתידו של המגן שיסיים את חוזהו בתום העונה והעניין מצד ריאל מדריד, שחקן העבר של המועדון גלן ג'ונסון מציע לקבוצה לא להגיע למצב בו המגן יעזוב ללא תמורה

(גודל טקסט)

סימני שאלה רבים מרחפים סביב עתידו של המגן הימני של ליברפול, טרנט אלכסנדר-ארנולד, כאשר אלופת אירופה, ריאל מדריד, סימנה אותו כרכש הגדול הבא שלה. המועדון מאנפילד מעוניין מאוד להאריך את חוזהו הנוכחי של שחקן נבחרת אנגליה, שיפוג בתום העונה. במידה והמגן בן ה-26 לא יחתום על הארכת חוזה עד דצמבר, הוא כידוע יהיה רשאי כבר בחודש ינואר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אחרת.

על רקע הספקולציות לגבי עזיבה אפשרית של אלכסנדר-ארנולד את מועדון נעוריו, שבו פרץ ועימו הוא מזוהה, ממליץ גלן ג'ונסון – שחקן העבר של ליברפול ונבחרת אנגליה, לשקול את מכירת המגן בינואר במידה ותגיע הצעה אטרקטיבית עבורו.

טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול חוגג | רויטרס

בראיון באנגליה, התייחס ג'ונסון לסוגיה הבוערת: "אין ספק שמתחת לרדאר המועדון מנהל שיחות בנוגע להארכת החוזה שלו וליברפול לא רוצה לאבד נכס משמעותי כמו טרנט. המועדון חייב לעשות את כל המאמצים להשאיר אותו בקבוצה. אם הוא יסיים חוזה ויעזוב ללא תמורה, זאת תהיה בכייה לדורות. ברור שאיש אינו מעוניין שיעזוב אך עדיף לקבל תמורה הולמת עבורו עכשיו, מאשר לאבד אותו בחינם בסוף העונה".

ליברפול שמוליכה את הליגה האנגלית לאחר שמונה מחזורים, תתארח מחר (רביעי) בגרמניה בנמפגש מסקרן נגד רד בול לייפציג במסגרת ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי