דיווח בצרפת: שון וייסמן על הכוונת של בורדו

שון וייסמן
שון וייסמן | אודי ציטיאט, וינה

באתר "Foot-Sur" פורסם כי החלוץ הישראלי מעורר עניין בקבוצה של פאולו סוזה, שבודקת אופציות לחיזוק ההתקפה במחיר נמוך. סוכנו: "זה יעד מעניין, אך יש עוד הצעות"

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

אחרי שהליגה הצרפתית הסתיימה בשל החלטת הממשלה לעצור את הספורט עד לחודש ספטמבר, הקבוצות מתכוננות לעונה הבאה ועל פי דיווח שפורסם הבוקר (שני) בתקשורת המקומית, שון וייסמן על הכוונת של בורדו.

באתר "Foot-Sur" נכתב כי למרות הקשיים הכלכליים והסיכוי שיוטל עליה איסור העברות, קבוצתו של אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה בודקת אופציות לחיזוק החלק ההתקפי במחיר נמוך ובוחנת ליגות שלא נמנות בין חמש הבכירות באירופה, מה שהוביל אותה אל החלוץ הישראלי הלוהט שכיכב העונה בוולפסברגר האוסטרית. ביולי 2019 וייסמן פגש את בורדו במשחק ידידות ואף הבקיע נגדה בניצחון 1:3 של קבוצתו.

מחירו של אקס מכבי חיפה הוערך בכ-2.4 מיליון יורו ועל פי התקשורת הצרפתית, סוכנו רוי רייבר לא פסל הגעה שלו לבורדו: "לדעתי, הליגה הצרפתית היא שלב הביניים האידיאלי לפני הקבוצות הגדולות. כמובן שבורדו יעד מעניין עבור שון, אבל יש לו הצעות מקבוצות אחרות". כזכור, שמו של החלוץ הוזכר נקשר גם עם מועדונים גדולים כמו מילאן, רומא וסלטיק.

וייסמן. ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
וייסמן. ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

עוד באותו נושא: בורדו, שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי