מירי רגב: "מצפה שהנהלת מכבי ת"א תחזור בה מאמירותיה"

שמעון מזרחי, מירי רגב
שמעון מזרחי, מירי רגב | אודי ציטיאט

שרת התרבות והספורט תקפה את ראשי הצהובים לאחר הודעתם למנהלת: "הליגה הישראלית זקוקה להם ואין מקום לתת עדיפות לליגות זרות. קיבלתי את ההודעה בהפתעה ובאכזבה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לספוג אש מגורמים בכירים בכדורסל ומשרד הספורט בעקבות הודעתה למנהלת, לפיה לא תוכל להשתתף בליגה אם היורוליג תחזור. מנהלת הליגה הגיבה ובחריפות וגם מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל לא נשאר חייב. והיום (ראשון) בשעות הערב, הגיעה תורה של שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב לצאת נגד הצהובים.

"החלטת מכבי ת"א להעדיף את היורוליג על פני השתתפותה בליגה הישראלית, אם תיאלץ לבחור בין השתיים, אינה מתקבלת על הדעת. מצפה מהנהלת הקבוצה לקבל את ההחלטה הנכונה לטובת הכדורסל הישראלי ולמצוא את הדרך כדי להבטיח השתתפותה בכל מצב".

בעקבות הודעת קבוצת מכבי ת"א כי היא ממתינה להכרעת עתיד היורוליג באשר להשתתפותה בליגת העל ציינה השרה רגב: "קיבלתי בהפתעה ובאכזבה את הודעת מכבי ת"א כי היא שוקלת חזרתה לליגת העל וממתינה להחלטת הנהלת היורוליג על עתידה".

"אני מצפה שהנהלת מכבי ת"א תחזור בה מאמירותיה ותודיע כבר עכשיו שהיא חוזרת לשחק בליגת העל ללא תנאים לטובת כל אוהבי ענף הכדורסל. הליגה הישראלית זקוקה למכבי ואין מקום לתת עדיפות לליגות זרות על פני הליגה הישראלית".




"אין מקום לתת עדיפות לליגות זרות על פני הליגה הישראלית". מירי רגב (דרור סיתהכל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי