בית"ר חוזרת לנהל מגעים לעונה הבאה: קריאף ואדרי צפויים לחתום

מוטי ברצשקי, אופיר קריאף
מוטי ברצשקי, אופיר קריאף | דני מרון

הקבוצה תודיע לשניים כי היא מממשת את האופציה עוד לפני חידוש הליגה. התלבטות לגבי מגבו, ירדן כהן עשוי להגיע אם יעזוב. הערכה: גרסיה לא יישאר. אוחנה דרש מהשחקנים: "שמרו על ההנחיות, עוקבים אחריכם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר תקופה ארוכה בה נמנעה מחידוש מגעים עם שחקניה בשל התפשטות נגיף הקורונה, בית"ר ירושלים חוזרת לנהל מגעים עם שחקנים לקראת העונה הבאה. בימים הקרובים יזומנו אופיר קריאף ושלום אדרי לשיחות לגבי עתידם. "השניים צפויים לחתום עד סוף החודש", אישרו בבירה. לאדרי, שמבוקש בקבוצות נוספות בליגה, יש אופציה לעונה הבאה, אך הוא דורש גם מימון מלא של שכר דירה. ההערכה היא שהנושא יסתדר והוא יחתום על חוזה, באמצעות סוכנו משה גולדנברג, עד פתיחת העונה הקבוצה תממש את האופציה.

כזכור, האופציה של איתמר ניצן מומשה לעונה הבאה וכעת יחלו שיחות על חוזה חדש לשלוש שנים. במועדון מתלבטים לגבי המגן אורי מגבו, שמשמש העונה כמחליף למקס גרצ'קין. ירדן כהן מרעננה שוב נמצא על הפרק, אבל העסקה אפשרית רק אם ניתן יהיה לצרפו במחיר שפוי. 

בנושא אחר: אחרי ששחקני הקבוצה טענו בסוף השבוע כי הקבוצה לא תוכל להגיע לאירופה אם המדיניות הנוכחית להחתמת שחקני רכש תימשך, משה חוגג ממשיך לנסות ולמצוא שחקנים זרים צעירים כדי לחזק את הקבוצה. חוגג קיבל המלצה מסוכן השחקנים עמית קופלמן לצרף מיידית את חלוץ הנוער של קריית שמונה לפני שנתיים, גליאופילו האסלביינק, ששיחק העונה בליגה השנייה בקפריסין.


אורי מגבו. במועדון מתלבטים לגביו (דני מרון)

שחקנים בקבוצה אמרו השבוע כי "נקווה שיביאו שחקנים עם רקורד ופוטנציאל גדול, כמו שצירפו את ליוואי גרסיה. אחרת יהיה קשה מאוד להגיע להישגים. אנחנו סומכים על הצוות המקצועי שיאתר שחקנים כאלה". גרסיה עצמו עשוי לעזוב לספרד, כשמספר סוכנים עובדים במקביל על העסקה הזאת.

עוד בבית"ר, במהלך אימון הבוקר שוחח אלי אוחנה עם השחקנים, עבר איתם על הנחיות הבידוד והדגיש בפניהם: "חשוב שלא תפרו את ההנחיות של משרד הבריאות. כולם עוקבים אחר השחקנים בעת הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי