קבוצות מליגת העל גיששו אצל אדרי, בית"ר לא משחררת

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

נתניה וחדרה שהתעניינו בקיץ ממתינות להתפתחויות. יוסי בניון ורוני לוי רוצים להיפגש עם החלוץ ולהציע לו הארכת חוזה. סוכנו: "טוב לו במועדון". מכבי חיפה תקלוט את אחד הזרים?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מספר קבוצות מליגת העל גיששו אצל אצל חלוץ בית"ר ירושלים, שלום אדרי, בנוגע לאפשרות להחתימו לעונה הבאה. לאדרי אין חוזה, אבל יש לו הבטחה מהמנהל המקצועי יוסי בניון שאם יוכיח את עצמו הוא יזכה להארכת חוזה בתום העונה. אחת הקבוצות שהתעניינה בו בקיץ היא הפועל חדרה. גם מכבי נתניה הביעה עניין בחלוץ ואפילו הציעה בשלב מסוים את פאטוס בצ'יראי בעסקת חליפין, שירדה מהר מאוד מהפרק בהוראה של משה חוגג.

הפועל חדרה עדיין מחכה לשחקן, אך יוסי בניון ורוני לוי רוצים להיפגש איתו במטרה להציע הארכת חוזה. סוכנו, משה גולדנברג, מסר בתגובה: "עם כל הצניעות, שלום אדרי הולך לתת עונה טובה בעונה הבאה. טוב לו מאוד בבית"ר". כעת, נראה כי שתי הקבוצות ממתינות להתפתחויות לקראת העונה הבאה.

על פי מקורבים למועדון, במכבי חיפה מנהלים מעקב אחר הזרים של הקבוצה. ליוואי גרסיה ועלי מוחמד נמצאים ברשימות של מרקו בלבול, אך השאלה היא מה הסכום  שבית"ר תדרוש עליהם. שלשום (שישי)  קיבל איתמר ניצן הודעה שימשיך וגם עם אופיר קריאף תיערך פגישה במטרה לסגור את ההסכם לעונה הבאה.

ליוואי גרסיה. מכבי חיפה עוקבת (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי