בארה"ב מאמינים: השבתת ה-NBA תעזור לווריירס להחתים את אנטטוקומפו

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Ronald Martinez/Getty Images

לפי ה'סן פרנסיסקו כרוניקל', סגירה של העונה תשפר את סיכויי גולדן סטייט לצרף את כוכב מילווקי, שייכנס בקיץ לשנה האחרונה בחוזהו. כיצד הבאתו של וויגינס קשורה בכך? וגם: חשבון הטוויטר של היווני נפרץ

(גודל טקסט)

על פי דיווחים בארצות הברית, גולדן סטייט מתכוננת כבר שנים במטרה לצרף את יאניס אנטטוקומפו, בין אם כשחקן חופשי או בטרייד, ואתמול (רביעי) נכתב ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" כי ההשבתה הנוכחית ב-NBA עשויה לעזור לווריירס לשים את ידיהם על ה-MVP המכהן של הליגה.

"למרות שעל פי כל הסימנים מערכת היחסים שלו עם הנהלת המועדון מצוינת, מקורות בליגה מאמינים שאנטטוקומפו ירצה לעזוב את מילווקי אם יאבד את האמון בסיכויי הקבוצה לזכות בתארים", נכתב בעיתון של אזור המפרץ. "לכן, סגירה של עונת ה-NBA עשויה להעלות את סיכויי הווריירס להחתמת היווני, בו הם חושקים כבר תקופה ארוכה".

במהלך חודש פברואר דווח ב"בליצ'ר ריפורט" כי הטרייד שהנחית את אנדרו וויגינס בגולדן סטייט ושלח את דיאנג'לו ראסל למינסוטה, נועד להכין את הקרקע להסתערות על אנטטוקומפו – אם ה"גריק פריק" לא יחתום על הארכת חוזה במילווקי בקיץ הקרוב.

יאניס וקרי באולסטאר 2019. ישתפו פעולה בעונה הבאה? (Streeter Lecka/Getty Images)
יאניס וקרי באולסטאר 2019. ישתפו פעולה בעונה הבאה? (Streeter Lecka/Getty Images)

למעשה, בחירת הדראפט שגולדן סטייט קיבלה ממינסוטה עשויה להיות מכרה זהב אם תצורף אליה הבחירה של גולדן סטייט עצמה. ואם זה לא יספיק לצרף את אנטטוקומפו, הווריירס עדיין יוכלו לגבש הצעה מעניינת לטרייד תמורת כל כוכב על אחר שיעלה על הפרק.

יאניס חתום במילווקי עד תום עונת 2020/21, אך אם יבחר שלא להאריך את ההסכם שלו מעבר לעונה הבאה, זה עלול להכריח את הבאקס לבחון אופציות לטרייד כדי למנוע אפשרות לאבד אותו ללא כל תמורה. לפני תחילת העונה הנוכחית, אנטטוקומפו הבהיר כי אינו מתכוון לעסוק בענייני החוזה שלו על מנת שלא להסיח את דעתה של מילווקי ממאבקי האליפות.

בנושא אחר, חשבון הטוויטר של אנטטוקומפו נפרץ היום ופורסמו בו שלל הערות גזעניות, כמו גם קללות לקובי בראיינט המנוח. כעבור פחות מחצי שעה, החשבון נמחק מהרשת החברתית.

הציוצים המזעזעים בטוויטר של אנטטוקומפו (צילום מסך)
הציוצים המזעזעים בטוויטר של אנטטוקומפו (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי