חזרת הבונדסליגה בסכנה? מועדון שלם בגרמניה נכנס לבידוד

ארצגבירגה אווה
ארצגבירגה אווה | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

דווקא לפני הדיון המכריע בממשלה, שעל פי הדיווחים צפויה לתת אור ירוק לחידוש עונת 2019/20, ארצגבירגה אווה מליגת המשנה שלחה את כל השחקנים לביתם לאחר שאחד מאנשי הקבוצה נדבק בנגיף

(גודל טקסט)

בסך הכל שעות ספורות לאחר שנודע שבכירי הממשלה בגרמניה נוטים לאשר את תוכנית הבונדסליגה ובכך לאפשר את חידוש עונת 2019/20 בשתי הליגות הבכירות במדינה כבר בעוד 10 ימים (15.5), הגיעה מכה מכיוון לא צפוי: ארצגבירגה אווה הודיעה כי כל אנשי המועדון, כולל השחקנים וצוות האימון, נשלחו לבידוד לאחר שאחד מאנשי הצוות חלה בקורונה.

לפי "המודל הגרמני", שבמנהלת הליגות דורשים שיאומץ גם על ידי משרד הבריאות הישראלי, כששחקן מאחת מהקבוצות מאובחן כחולה קורונה, הוא נשלח לבידוד ביתי מבלי ששאר הקבוצה מושפעת מכך. עם זאת, באווה הודיעו שאין בכוונתם לקחת סיכונים ולאחר שאובחן חולה בנגיף בסבב הבדיקות השני, כולם נשלחו לבידוד ביתי.

בהודעה רשמית לתקשורת נמסר מטעם המועדון: "החלטנו להדק את אמצעי הזהירות שלנו, לאחר התייעצות צמודה עם אנשי הצוות הרפואי. אנחנו בקשר עם משרד הבריאות ועדכנו אותם לגבי הנעשה. אנחנו נישאר בבידוד עד יום חמישי, אז ייערכו בדיקות קורונה נוספות לכל אנשי המועדון".


ארצגבירגה אווה מדורגת במקום השמיני בליגת המשנה בגרמניה לאחר 25 מחזורים, במרחק 10 נקודות מהמקום השלישי המוביל למשחקי מבחן ותשע נקודות מהמקום ה-16 המוביל למשחקי ההישרדות בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי