אפשר לברך? דיווח: הבונדסליגה תחודש ביום שישי הבא

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | picture alliance / Contributor

בגרמניה דווח כי הממשלה אמורה לתת אור ירוק לחזרת המשחקים בישיבה שתיערך ברביעי. "מספר פוליטיקאים כבר הביעו נכונות להצביע בעד". גם עשרת השחקנים שנמצאו חיוביים בבדיקת הקורונה לא ימנעו את חידוש העונה

(גודל טקסט)

בגרמניה כבר סופרים את הימים עד ליום שישי הבא (15 במאי), התאריך בו הבונדסליגה עשויה לחזור. לפי דיווח ב"רויטרס", שמתווסף לכתבות שונות ב"בילד" הגרמני, ישנן חדשות גדולות – הממשלה הגרמנית אמורה לתת אור ירוק לחידוש העונה בישיבה שתתקיים מחר (רביעי).

הליגה מושבתת מאז חודש מרץ, כמו שאר הליגות, אלא שגרמניה עתידה לחזור הרבה יותר מהר בהשוואה למקבילותיה בשל העובדה שהבונדסליגה רכשה כ-20 אלף בדיקות קורונה והכינה תוכנית מדוקדקת כיצד לחדש את הכדורגל. נזכיר כי קבוצות הבונדסליגה מתאמנות בקבוצות קטנות במשך כחודש. לתוכנית של ראשי הבונדסליגה לחידוש הליגה, לחצו כאן.

הקנצלרית הגרמנית אנגלה מרקל תקיים ביום רביעי ועידה טלפונית עם מנהיגי המדינה ואם הליגה אכן תחודש, כמובן שהיא תתקיים ללא אוהדים ובתנאים קפדניים כולל בדיקות תכופות. "מספר פוליטיקאים כבר הביעו את נכונותם להצביע בעד", דווח. אתמול (שני) אישרו ראשי הבונדסליגה כי מתוך מתוך 1700 בדיקות קורונה שנערכו ב-36 המועדונים בשתי הליגות הבכירות, עשרה נמצאו חיוביים. נזכיר כי הליגה עצמה הייתה "מוכנה לחזור" לפי המנכ"ל כריסטיאן סייפרט כבר ב-30 באפריל. בכל משחק האצטדיונים יוכלו להכיל 330 איש כולל שחקנים, אבטחה, עובדי המועדון ועוד. מעבר לכך, מאבטחים יקפידו על כך שהאוהדים לא מתקהלים מחוץ למגרש.

למעשה בכל אירופה מצפים לליגה גדולה שתראה שאפשר לחזור לשגרה. בבונדסליגה נותרו קצת יותר מ-80 משחקים להשלמת העונה כאשר באיירן מינכן האלופה בשבע השנים האחרונות – מחזיקה ביתרון ארבע נקודות על פני בורוסיה דורטמונד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי