המנהלת הציבה דד ליין: הודעה על חזרה לאימונים עד מחר

יונתן כהן, טרנט סיינסבורי
יונתן כהן, טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

לאחר דחיית הישיבה, לראשי הכדורגל הישראלי נמאס מהסחבת: הודיעו לראשי מערכת הבריאות כי על השחקנים לחזור לשחק ב-31 במאי ולסיים את הליגה והגביע ב-10 בחודש יולי

(גודל טקסט)

ראשי מנהלת הליגה בכדורגל לוחצים על ראשי מערכת הבריאות, בראשם המנכ"ל משה בר סימנטוב, להודיע כבר מחר (שלישי) על חזרה לאימונים מלאים. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, ישיבת המנהלת הדרמטית שהייתה אמורה להיערך מחר נדחתה ליום חמישי. במקומה, יושב הרש ארז כלפון ייפגש עם ראשי מערכת הבריאות וינסה להוציא הודעה על חזרה מיידית לאימונים.

ההודעה של אוניברסיטת בן גוריון בנוגע להירתמותה לעריכת בדיקות קורונה לשחקנים לא עושה רושם על המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר גרוטו. "הוא לא מאמין בבדיקות קורונה, אנחנו לא עוסקים בתחום וקשה לבקר את זה", אמר גורם במנהלת הליגה.

במנהלת הבהירו לראשי מערכת הבריאות כי הם עומדים על כך, לקראת הישיבה מחר, שהשחקנים יחזרו לאימונים מלאים באופן מיידי ויתחייבו בכתב כי הם נוסעים לבתיהם מיד לאחר האימון. המטרה היא לחזור למשחקי הליגה ב-31 במאי ולסיים את העונה, כולל משחקי הגביע, ב-10 ביולי, כך שיש לקבוצות מספיק זמן להיערך גם למפעלים האירופאים, אם יתקיימו.

"הסברנו למשרד הבריאות למה עדיף לחזור מיידית. אם מחר לא יודיעו על חזרה לאימונים, לא בטוח שיהיה טעם לחזור בשלב מאוחר יותר", הסביר גורם במנהלת. לפגישה מחר יצטרף גם מנכ"ל האוצר שי באב"ד.


ארז כלפון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי