דראפיץ': "בצ'יראי לא ימשיך במכבי נתניה בעונה הבאה"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

המאמן התייצב לשיחה עם האוהדים ודיבר בגלוי על הנושאים שמטרידים אותם: "אין לנו תקציב לרכישת שחקנים, נצטרך להחליט על מדיניות". וגם: עתידו של הויבך והרצון שהליגה תתחדש

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה היא הקבוצה הראשונה בישראל שהחליטה שלא להסתיר את התנהלות המועדון בשבועות האחרונים וארגנה לאוהדיה שיחת וידאו באמצעות אפליקציית "זום" עם המאמן סלובודן דראפיץ', שבאופן די גלוי התייחס ללא מעט נושאים שמעניינים את האוהדים, שכמו כולם יושבים בבתים ומקווים שבקרוב גם ליגת העל תשוב לפעילות.

לא מעט שאלות הופנו לעברו של דראפיץ', אבל במוקד הייתה ללא ספק זו שעסקה בעתידם של מספר שחקנים ובמוקד של החלוץ ומלך השערים, המונטנגרי פאטוס בצ'יראי: "חיים של שחקן כדורגל הם לא קלים, כי בגלל פנדל אחד שוכחים מה עשית. זה נכון שהייתה לו שנה פחות טובה, אבל הוא עדין מלך השערים שלנו. בשנה הבאה הוא לא יישאר אצלנו ואנחנו צריכים ללכת לכיוונים אחרים – והוא יודע את זה, דיברנו על זה ביחד". כפי שפרסמנו הבוקר בספורט1, בצ'יראי כבר הוצע לבית"ר ירושלים.

תוכניות לעונה הבאה: "אנחנו מחפשים חלוץ זר. אני אומר לכם, שתדעו, אנחנו לא נשחק עם שלושה בלמים – אלא עם ארבעה בהגנה. אם נשחק עם שניים או עם שלושה בקישור אנחנו לא יודעים, אבל המטרה היא תמיד לשחק כדורגל אטרקטיבי. מלדה יכול לשחק מימין, עזרא משמאל, יש לנו את קהת ומלמד, אבל אנחנו רוצים לראות מי נשאר, מי לא, מי מוכן לקצץ, אבל אני מקווה שכל השמות שאמרתי כן יישארו במכבי נתניה".


דראפיץ' ובצי'ראי. המונטנגרי יעזוב בתום העונה (דני מרון)


מדיניות הרכש:
"אין לנו היום תקציב לרכישת שחקנים. תרמו לנו בשנים האחרונות שחקנים מושאלים ויש לנו גם שחקנים צעירים. שוחחתי עם ניב (גולדשטיין, המנכ"ל) ויכול להיות שבעמדות מסוימות נצרף שחקנים בהשאלה עם אופציה או אולי שיתוף פעולה עם קבוצות. אני יודע ששחקנים רוצים להגיע למכבי נתניה ואני מקווה שנפגע עם שחקן או שניים שיגיעו בהשאלה – אבל עלינו להחליט אם זו המדיניות שלנו או שלא".

שינויים אפשריים בסגל הקיים: "יש לנו מספר שחקנים שמסיימים חוזה, כמו ניקו אולסק ופאטוס בצ'יראי, גם טים הויבך צריך לקצץ בשביל להישאר ואנחנו אופטימיים בנוגע אליו. העונה הזו לא הייתה מוצלחת, אבל ראינו שחקנים צעירים שהשתלבו ואנחנו מקווים שבעונה הבאה הם יתנו עונה יותר טובה. אנחנו זקוקים לכם (האוהדים) יותר מאשר אי פעם ואני מקווה שתוכלו לבוא למשחקים בעונה הבאה. אתם צריכים לסמוך עלינו שנדאג שמכבי נתניה תשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי ושביחד איתכם נגלה שחקנים צעירים כמו עלי מוחמד, דיא סבע, שון וייסמן, דן גלזר. בניגוד ללפני שלוש שנים, אז לא היה לנו שום דבר והבאנו שחקנים מכל מני מקומות, עכשיו יש לנו בסיס. עם זה, לצד עוד מספר שחקנים ותיקים, נוכל לבנות קבוצה מרגשת".


שון וייסמן במדי היהלומים (ערן לוף)

הבסיס של מכבי נתניה: "יש לנו שחקנים עם פוטנציאל ואין ספק שאנחנו זקוקים לעוד ארבעה או חמישה שחקני בית טובים שאנחנו רוצים להשקיע בהם ושהם יתנו לנו בסיס לליגת העל. אלו שחקנים צעירים, אבל הם עדיין כבר כמה שנים בליגת העל – שחקנים כמו יונס מלאדה, גבי קניקובסקי, אביב אברהם. למכבי נתניה יש עתיד טוב".

פגרת הקורונה: "זה כמו בלק-אאוט לכל הקבוצות, כי אף אחד לא יודע עדיין מה יהיה. אנחנו רוצים לסיים את העונה, יש לנו עוד שבעה משחקים. אנחנו כן בודקים אופציות וזרים וכבר מנהלים מו"מ – כי זה שדברים לא נכתבים בתקשורת, זה לא אומר שאנחנו לא עובדים. יש לנו תקציב מסוים, אל תדאגו, נוכל לבנות קבוצה טובה ואנחנו מחפשים את השחקנים המתאימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי