ארתור רוצה להישאר בברצלונה, ראקיטיץ' יעבור לטוטנהאם?

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

ז'וזה מוריניו מעוניין בקשר הקרואטי שנמצא בדרך החוצה, האם הקטלונים יבקשו תמורתו את אנדומבלה? במקביל, הברזילאי לא השתכנע מהלחצים שמפעילה יובנטוס

(גודל טקסט)

התקשורת הקטלונית ממשיכה גם הבוקר (ראשון) לעסוק בשינויים האפשריים בסגל ברצלונה. מעבר לרצון להתחזק בחוד והדיווחים על לאוטרו מרטינס והתעקשותה של אינטר לקבל עבורו 111 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור בחוזהו, כותרות העיתונים עוסקות גם בשינויים הצפויים במרכז השדה של קיקה סטיין ונראה כי הראשון לעזוב יהיה איבן ראקיטיץ'.

הקשר הקרואטי, שגם בקיץ שעבר דווח כי הוא צפוי לעזוב, הוזכר עד כה כמי שעשוי לשוב לסביליה, ממנה הגיע לברצלונה, אולם בימים האחרונים הצטרפו למירוץ אחריו מספר קבוצות חדשות. לפי "מונדו דפורטיבו", השם החם ביותר מסוף שבוע הוא של טוטנהאם, שהמנג'ר שלה ז'וזה מוריניו העביר לראשי המועדון בקשה לצרפו.

בנוסף לסביליה, מוריניו והתרנגולים עשויים להיאבק על שירותיו של הקשר גם עם נאפולי, אתלטיקו מדריד ואפילו יובנטוס. לפני כשבועיים התראיין ראקיטיץ' והצהיר "רק אני אחליט על עתידי, אני לא שק תפוחי אדמה", בתגובה לכך שנדחק לקצה הספסל והידיעות הרבות על עזיבתו הצפויה. בהמשך ישיר לדבריו ולפי הפרסומים הבוקר, שלב זה הקרואטי בן ה-32 מעדיף להמתין עם קבלת החלטה ולא נענה לחיזורים.

נציין כי במהלך החודש פורסם ב"מונדו דפורטיבו" שברצלונה עוקבת אחר טנגי אנדומבלה, קשר טוטנהאם שמוריניו מאוכזב מיכולתו ומגישתו, ומכאן שגם עולה השערה בנוגע לטרייד אפשרי. מי שספק גדול אם יעזוב למרות הפרסומים הוא הברזילאי ארתור, שיובנטוס לוחצת לצרפו, אך הוא הבהיר לראשי ברצלונה כי הוא מעוניין להישאר.


ארתור. יובנטוס לוחצת, אבל הוא רוצה להישאר (Aitor Alcalde/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי