דיווח: יובנטוס תציע לברצלונה את פיאניץ' תמורת ארתור

ארתור
ארתור | David Ramos/Getty Images

בספרד טוענים שהקבוצה מבירת קטאלוניה תבחן הצעות על הברזילאי, שעשוי לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בעונה הבאה. וגם: התוכנית של קיקה סטיין להשאיר את פיליפה קוטיניו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכים להיערך לקראת הבנייה בעונה הבאה וייתכן שדווקא אחד השחקנים המצטיינים של הקבוצה בשנתיים האחרונות עלול למצוא את עצמו בחוץ. היום (שבת) דווח בכלי התקשורת בספרד שהקבוצה מבירת קטאלוניה תבחן הצעות על ארתור.

ב'מונדו דפורטיבו' נכתב שפרט לאינטר וטוטנהאם, גם יובנטוס הצטרפה למרוץ אחרי הקשר הברזילאי בן ה-23, ותעשה הכל כדי לשכנע את הקשר להצטרף למדי הזברה בעונה הבאה ואף תשקול להכניס את מיראלם פיאניץ' למתווה.

עם זאת, ייתכן שברצלונה תעדיף למכור את ארתור דווקא לטוטנהאם, כדי לקדם את עסקם טאנגי אנדומבלה, שלא צפוי להמשיך בלונדון גם בעונה הבאה, בשל יחסים רעים עם המאמן ז'וזה מוריניו.


ישחק עם ליאו מסי בעונה הבאה? מיראלם פיאניץ' (Paolo Bruno/Getty Images)

ומברזילאי אחד לאחר – השחקן היקר בתולדות ברצלונה פיליפה קוטיניו לא אמור להירכש על ידי באיירן מינכן לאחר שלא עמד בציפיות ולאחרונה מדווחים על חזרה אפשרית לפרמיירליג, אבל אולי יזכה להזדמנות מקיקה סטיין.

היום ב'מארקה' נכתב שהמנג'ר החדש שלא זכה לאמן את הברזילאי חושב להסיט את קוטיניו מהכנף למרכז השדה וישתתף בהנעת הכדור בחוליית הקישור. עבור ברצלונה זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשקם את הקשר בן ה-27 ולחסוך על שחקן נוסף בעמדה התקפית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי