רמז לאנגליות? סטיין: "מי שתרצה את קוטיניו תצטרך לשלם"

פיליפה קוטיניו חוגג
פיליפה קוטיניו חוגג | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

מאמן ברצלונה נשאל על עתידו של הברזילאי וטען: "אני בונה על כך שהוא יהיה איתנו בהכנות לעונה הבאה, הוא שחקן נהדר שאני מאוד אוהב". על ליאו מסי: "בטוח שהוא יסיים את הקריירה בקאמפ נואו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם אנו לקראת טוויסט בעלילה בכל הנוגע לעתידו של פיליפה קוטיניו? הקשר הברזילאי לא צפוי להישאר בבאיירן מינכן בעונה הבאה, על פי כל הדיווחים והסימנים הבווארים יבחרו שלא לממש את האופציה בחוזה והוא ישוב מההשאלה לברצלונה, אבל אחרי שבימים האחרונים נטען שקבוצות פרמיירליג ובראשן צ'לסי כבר נמצאות איתו בשיחות די מתקדמות, מאמן הקטלונים קיקה סטיין רמז שייתכן שהקשר ישוב לקאמפ נואו.

קוטיניו, כידוע, נרכש מליברפול בקיץ 2018 תמורת כ-160 מיליון יורו, אולם בזמן שראה את חבריו הקודמים נעצרים רק בגמר ליגת האלופות וזוכים שנה אחר כך, הוא התקשה להשתלב בברצלונה וכאמור את העונה האחרונה, לאחר שלא היה בתוכניות של ארנסטו ואלוורדה שכבר פוטר, הוא מבלה בשורות מוליכת הבונדסליגה – שגם בשורותיה ידע עליות ומורדות בתקופה הקצרה.

לפי קיקה סטיין, שהתראיין הלילה (חמישי), בהחלט קיימת האפשרות שבעונה הבאה הוא לא יושאל ויישאר בברצלונה: "מדובר בשחקן ששייך לנו והוא נהדר, אני מאוד אוהב אותו. אם יש קבוצות שירצו אותו, הן יצטרכו לשלם את סעיף השחרור שלו (כ-400 מיליון יורו) או כל סכום שיבקש המועדון. אני בונה על כך שהוא יהיה כאן איתנו בהכנות לעונה הבאה, אבל אני לא יודע מה הוא רוצה. אין בכלל ספק שהוא שחקן נהדר ואולי אני צריך לדבר איתו ולשאול אותו מה תוכניותיו".


קוטיניו עם סרג'י רוברטו ומסי. איחוד בעונה הבאה? (NurPhoto / Contributor)

למרות דברי סטיין, בתקשורת הספרדית לא שוללים שהדברים נאמרו גם בשל להפעיל לחץ על קבוצות הפרמיירליג ונטען כי לא במקרה דיבר המאמן לא רק על סעיף השחרור בחוזה הקיים מול הברזילאי, אלא שיש סכום שברצלונה מצפה לקבל עבור מכירתו: "אף אחד לא יכול לדעת מה יהיה, אנחנו מבינים שיהיו קשיים כלכליים וזה ישפיע לא רק על שוק ההעברות, אלא על הכל", הוסיף המאמן כשנשאל על העונה הבאה בדגש על חלון ההעברות.

סטיין גם נשאל על עתידו של ליאו מסי לנוכח הדיווחים ש"הפרעוש" כבר הכחיש וגם על יכולת הקבוצה בחודשים האחרונים, מאז הגיע בינואר, ואמר: "היו רגעים רבים שהייתי מרוצה ממה שראיתי, אבל לא תמיד הייתה לזה מספיק המשכיות. זה לא קל, כי כל הקבוצות עובדות קשה ומתכוננות אלינו, אבל עלינו להבקיע שערים – בסך הכל אני מרוצה, כי שיפרנו דברים שעבדנו עליהם. אם נשפר את ההמשכיות, נוכל לנצח יותר משחקים – וזה מה שצריך לעשות מועדון כמו ברצלונה. לגבי ליאו מסי, אני משוכנע שהוא יסיים את הקריירה בקאמפ נואו".

במקביל, לאחר שהחלים ממחלת הקורונה בתום מאבק שכלל אשפוז בטיפול נמרץ לאחר שמצבו כבר הוגדר כקריטי על פי הדיווחים בטורקיה, שוער העבר רושטו רצ'בר, אקס ברצלונה, הודה למועדון ולאוהדים על התמיכה בו בזמנים הקשים: "לא אשכח את מה שברצלונה עשתה עבורי בזמן שגססתי. סבלתי, זה היה תהליך ארוך ולשמחתי היו מי שתמכו בי בזמן הזה. במיוחד אני רוצה להודות לאנשי ברצלונה ובייחוד לנשיא על מה שהם עשו עבורי. לא אשכח את זה".


הקורונה מאחוריו. רושטו (JACQUES DEMARTHON/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי