אין קלאסיקו בקיץ: בוטל גביע האלופות הבינלאומי בארה"ב

ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו
ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

טורניר ההכנה שמתקיים מדי קיץ מאז 2013 ואמור היה להפגיש הפעם בין ברצלונה לריאל מדריד, לא ייערך בעקבות השינויים הצפויים בלוח הזמנים של הליגות המקומיות

(גודל טקסט)

לא מעט ליגות באירופה ינסו להשלים את עונת 2019/20 בחודשי הקיץ, בתקווה שעד אז תחלוף מגיפת הקורונה, ולכן הלילה (בין שישי לשבת) בוטל גביע האלופות הבינלאומי שהיה אמור להתקיים בארצות הברית בין סוף יולי לאמצע אוגוסט, כך הודיעו מארגני הטורניר.

המפעל מתקיים מדי שנה מאז 2013 ומציג לאוהדי הכדורגל האמריקאים סדרה של משחקי הכנה בין הקבוצות הטובות בעולם, כאשר לקראת הקיץ הקרוב תוכנן מפגש בין ברצלונה לריאל מדריד, בין השאר. יש לציין כי לפני שנתיים המארגנים החלו לקיים גם טורניר נשים, שכן ייצא לפועל בקיץ הקרוב בלוס אנג'לס.

"בריאותם וביטחונם של השחקנים, אנשי הצוות, האוהדים וכל מי שמעורב במשחקים שלנו תמיד קודם לכל. חוסר הבהירות לגבי המועד שבו ניתן להקל בהנחיות על ריחוק חברתי ולגבי השינויים בלוח הזמנים של הליגות המקומיות באירופה, הופך את קיום הטורניר לבלתי אפשרי. אנחנו מצפים להביא את הקבוצות הטובות ביותר ואת המשחקים הסמליים ביותר בעולם לארצות הברית ולאסיה ב-2021", מסר דני סילמן, מנכ"ל החברה המארגנת של גביע האלופות הבינלאומי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי