יעקב שחר חוגג יום הולדת 79: "רוצים להביא לו אליפות כמה שיותר מהר"

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

נשיא מכבי חיפה יחליט על עתידו של בלבול בפלייאוף. הירוקים ערכו הרמת כוסית וירטואלית. המאמן: "גאה על המקצוענות שלכם". לביא: "מתגעגע, מחכה לפגוש אתכם על הדשא"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בשנים האחרונות נהג נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לקבל החלטות מקצועיות במהלך חודש אפריל, אך הפעם, לאור הפסקת הכדורגל בשל נגיף הקורונה והפגרה הכפויה, ישהה שחר את החלטותיו עד לחזרה לשגרה ואולי אפילו עד למשחקי הפלייאוף עצמו. במועדון מבינים כי בדומה לקבוצות הליגה השונות וכן קבוצות רבות בכדורגל העולמי, גם תקציב הירוקים ייפחת בעונה הבאה ועל כן הקבוצה מהכרמל רוצה לגבש תוכנית מקצועית וניהולית בשבועות הקרובים, לאחר שיידעו להעריך את גודל הנזקים הכלכליים. בין השאר תתקבל החלטה לגבי עתידו של המאמן מרקו בלבול שזוכה להערכה רבה בקרב ראשי המועדון על אף ההדחה מהגביע.

היום חוגג נשיא המועדון שחר את יום הולדתו ה-79. הוא צפוי לשלוח ברכת חג שמח לשחקנים ולמועדון באמצעות אפליקציית הזום. במועדון הביעו הערכה רבה לבעלים שהיה הגון לגבי הקיצוץ בתקופה האחרונה כשהדבר נעשה ברוח טובה. השיחות הסתיימו למעשה תוך יום אחד בלבד, וכהרגלו הנשיא גם תרם כספים למען נזקקים. "הלוואי ונביא לו אליפות מוקדם ככל הניתן. הוא ראוי להרבה יותר מזה", אמר אחד השחקנים.

הירוקים ניסו לשמר את המסורת כמה שאפשר ובמקום הרמת כוסית חגיגית ערכו שיחה וירטואלית דרך אפליקציית זום. המאמן מרקו בלבול שמח 'לפגוש' את כולם: "אחרי לא מעט זמן, כולנו מתראים, אמנם דרך המסכים אבל עדיין כיף לראות את כולכם. התגעגעתי מאוד. הדבר הכי חשוב וההישג הכי גדול מבחינתי בתקופה מאתגרת זו הוא לראות כמה אתם מקצועניים, שומרים על עצמכם – תזונה, כושר והנחיות. בתקופה הזו אני מגלה עוד יותר עד כמה אתם מקצועניים". בהמשך איחל המאמן מזל טוב לנשיא יעקב שחר: "המון מזל טוב, אריכות ימים, חג שמח לכולם ושנחזור כמה שיותר מהר להיות יחד".

שחקני מכבי חיפה. "שחר ראוי להרבה יותר מאליפות" (מאור אלקסלסי)

מנהל הקבוצה, רפי אוסמו, הצטרף לדברים והוסיף: "חג שמח לכולם. מי ייתן ונשוב מהר למגרשים ונשמח את יענקל'ה". הקפטן, נטע לביא אמר בקצרה: "כיף לראות את כולם. מתגעגע אליכם מאוד ומחכה לפגוש אתכם על הדשא. בריאות לכם ולמשפחות וחג שמח".

מבחינה מקצועית, במועדון ממשיכים לעבוד במרץ על תוכנית העבודה לקראת החזרה לשגרה, כאשר ההערכות האופטימיות במועדון הירוק הן שהשחקנים יוכלו לחזור לאימונים בחודש מאי. בינתיים, בצוות המקצועי ממשיכים לעקוב מדי יום אחרי האימונים הביתיים של שחקני הקבוצה המקפידים לשלוח את המדדים למאמני הכושר. עוד ביקשו בצוות המקצועי מהשחקנים לשמור על תזונה נכונה במהלך החג, על אחת כמה וכמה לאור העובדה שאין אימונים סדירים בתקופה הזו. "יש לנו אמון מלא בשחקנים שלנו", אמר במכבי חיפה והוסיפו: "זה אמנם לא מצב אופטימלי, אך השחקנים עובדים בצורה טובה בהתאם להנחיות".


שיחת הזום של מכבי חיפה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי