מכבי חיפה הודיעה: השחקנים הסכימו לקצץ 31 אחוזים משכרם

דולב חזיזה, ירדן שועה, רמי גרשון
דולב חזיזה, ירדן שועה, רמי גרשון | אודי ציטיאט

הירוקים הודיעו כי הקיצוץ יחול על חודשים מרץ, אפריל ומאי: "מודה לכולם על ההבנה שהושגה ומאוד גאה על הדרך. יישר כח!", מסר הבעלים יעקב שחר. עובדי מנהלה ומחלקת הנוער ייצאו לחל"ת, אחרים יקצצו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

התפשטות מגיפה הקורונה והמשבר במשק ממשיכים להכתיב את סדר היום גם בכדורגל הישראלי. מכבי חיפה הצטרפה אתמול (חמישי) למרבית קבוצות ליגת העל, כשראשי המועדון הירוק פנו לראשונה לשחקני הקבוצה וביקשו מהם לקצץ כ-30% משכר הבסיס שלהם עד תום העונה, ולאחר כ-24 שעות הושגה הסכמה: כל עובדי המועדון והשחקנים יקצצו 31 אחוז משכרם בחודשים מרץ, אפריל ומאי.

שחקני מכבי חיפה זכו לייצוג בין השאר על ידי נטע לביא, רמי גרשון וגיא חיימוב ולספורט1 נודע כי השחקנים הביעו נכונות לקצץ וזאת לאור המצב החמור במשק וההבנה כי איש אינו חסין מקיצוץ במהלך בתקופה הקשה הזו, במהלכה שיעור האבטלה בישראל עומד על כ-20%. השאלה הגדולה היא מה יהיה בכל הקשור לחזרת הליגה ואם הדבר יהיה אפשרי עד מאי, אולם בקבוצה מבינים שעוד מוקדם כדי לדון בכך. עוד הוחלט כי שני אחוזים מהסכום הכולל ייתרם בשם השחקנים, הצוות והמועדון עבור נצרכים לקראת חג הפסח.

הקפטן נטע לביא אמר על כך לאתר הרשמי בשם כל השחקנים: "כולנו עדים וערים למתרחש. נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה ומורכבת. מציאות שמחייבת את כולנו, כל השחקנים, להפגין אחריות והבנה כלפיי המועדון שלנו. החלטנו שיש לתת כתף בעת הזו לטובת המועדון היקר שלנו. אנו עושים זאת מתוך הבנה והערכה למקום הזה. במקביל לקיצוץ בשכר, החלטנו במשותף עם המועדון לתרום חלק מהכסף לנזקקים לקראת חג הפסח. כולנו תקווה שימים אלו יחלפו במהרה ונשוב לעשות את הדבר שהכי חשוב לנו, לשחק כדורגל. כדי שזה יקרה, הישמעו להנחיות והישארו בבתים, רק ככה נשוב למגרשים במהרה. חג שמח ומחכים כבר לראות אתכם במגרשים".

 
 


שחקני מכבי חיפה. קיצצו בהבנה מלאה (מאור אלקסלסי)

נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר לאתר הרשמי: "אני מודה לכולם על ההבנה שהושגה ומאוד גאה על הדרך. יישר כח! בהזדמנות זו אבקש מכולם: שחקנים, עובדי מועדון ואוהדים יקרים שלנו, שמרו על עצמכם, הישמעו להוראות. אני מאחל לכל בית ישראל בריאות וחג חירות שמח". 

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוסיף: "עובדי המועדון, השחקנים והצוות, נרתמו כולם, ללא סייג לנוכח המציאות. אנו מודים להם וגאים לראות כמה המועדון חשוב עבורם ויקר להם. בתפילה כי נשוב כולנו במהרה למגרשי הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי