ריאל מדריד החליטה לדחות את "מבצע אמבפה" לקיץ 2021

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

הבלאנקוס קיוו לצרף את הכוכב של פריז סן ז'רמן בתום העונה הנוכחית, אולם המשבר הכלכלי הוביל לשינוי התוכניות. לאור העובדה שחוזהו בצרפת מסתיים ב-2022, בבירת ספרד אופטימיים בנוגע למחיר שיידרש עבורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

"החלום של ריאל מדריד לראות את קיליאן אמבפה לובש את המדים הלבנים בסנטיאגו ברנבאו יצטרך לחכות לקיץ 2021", כך פתחו הבוקר (שלישי) ב"אס" את הידיעה המרכזית באתר האינטרנט שלהם. 

זה לא סוד וגם נכתב לא אחת, אבל על פי הדיווח החדש, בבירת ספרד מפנימים את המציאות החדשה והקשיים הכלכליים שצפויים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וסגירת המשק בעולם, כך שלראשי ריאל מדריד לא נותרה ברירה אלא לבצע שינויים אסטרטגיים בכל הנוגע לתוכניות הרכש והתנהלות המועדון וכך גם "מבצע אמבפה" תידחה לסוף העונה הבאה.

אמבפה סומן בתור המטרה הגדולה ביותר של ריאל מדריד לשנים הבאות ובמועדון בהחלט האמינו באפשרות שיצליחו לצרף אותו בקיץ הקרוב, גם בשל העובדה שהוא מסרב להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן וכך מחירו האסטרונומי בכל זאת יורד מדי שנה לקראת סיום חוזהו בקיץ 2022, אבל המשבר הכלכלי עשה את שלו וריאל תמתין שנה נוספת.


יחד בעיר האורות עד קיץ 2021? אמבפה וניימאר (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

למעשה, הבלאנקוס מתכננים להגיש הצעה שנה לפני סיום חוזהו, כך שלפריז סן ז'רמן אולי לא תהיה ברירה אלא לקבל את ההצעה ובכך למנוע את עזיבתו ללא תמורה בקיץ 2022 לאותה ריאל מדריד, כך על פי ההערכות המאוד מוקדמות. במדריד אף סברו כי צירופו בקיץ הקרוב עשוי להגיע לסכומים מטורפים כמו 300 מיליון יורו, אבל ב-2021 הסכום יהיה נמוך באופן מאוד משמעותי.

גם ב"לאקיפ" נטען אתמול שהמשבר הכלכלי והשלכות התפרצות נגיף הקורונה הובילו לכך שאלופת צרפת החליטה שניימאר וקיליאן אמבפה יישארו במועדון ושמכירה אפשרית שלהם תהיה על הפרק רק בקיץ 2021. רק נזכיר כי אמבפה בסך הכל בן 21 וחרף הרצון העז של זינדין זידאן לצרפו, בריאל מדריד מבינים שכל עוד יצליחו לשים עליו את הידיים, גם אם באיחור של שנה או שנתיים, זו תהיה עסקה שהם ירוויחו ממנה לשנים ארוכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי