בפריז נושמים לרווחה? "עזיבותיהם של אמבפה וניימאר נדחות"

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

ב"לאקיפ" נטען שהקבוצה של טוכל תהיה דווקא המרוויחה הגדולה של נגיף הקורונה - היריבות לא יוכלו לעמוד בסכומי ההעברה של הכוכבים, אופ"א דוחה את הפייר-פליי והשניים אף יקבלו הצעה לחוזה לכל החיים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כבר שנתיים שבפריז סן ז'רמן נאבקים להשאיר במהלך הקיץ את ניימאר וקיליאן אמבפה, שני כוכבי העל של הקבוצה והשחקנים היקרים בהיסטוריה של הכדורגל. שגרה שכזו הייתה צפויה להם גם הפעם, כשהברזילאי שוב מבוקש בברצלונה והצרפתי לוטש עיניים לריאל מדריד. אך האם בעוד קבוצות הענק שוברות את הראש כיצד להתמודד עם נגיף הקורונה, אלופת צרפת תרוויח מהמשבר הגדול? כך נראה, לפחות אם מסתמכים על "לאקיפ", עיתון הספורט הגדול במדינה.

"העזיבות של ניימאר ואמבפה נדחות", נכתב בשער העיתון ובדיווח נכתב שלשני שחקני פ.ס.ז' סיכוי גדול מאוד להמשיך בקבוצה לפחות עוד עונה אחת. המשבר חסר התקדים בכדורגל העולמי יקשה על הקבוצות לשלם את סכומי ההעברה המשוערים שלהם.

נאסר אל חלאיפי מעולם לא התכוון למכור את אמבפה שמוגדר כיהלום שבכתר."הוא יהיה בפריז גם בספטמבר", נכתב בהכרזה מוחלטת. "האיום של ריאל נותר סמוי אך הוא לא יעזוב את בירת צרפת". לגבי ניימאר, גורמים המקורבים אליו מכחישים קשרים עם ברצלונה. "הדאגה היחידה שלנו היא וירוס הקורונה", נאמר לעיתון הצרפתי. לפי הדיווח, פ.ס.ז' לא תתפשר על יורו אחד במכירת ניימאר ובארסה לא תוכל לשלם עבורו 180 מיליון יורו, ורק מהלך בלתי צפוי יוביל לעזיבתו.

שער "לאקיפ" (צילום מסך)

מעבר לכך, החדשות הטובות עבור פ.ס.ז' הן שהמשבר הגדול כתוצאה מנגיף הקורונה מביא לכך שאופ"א החליטה לדחות את הבדיקות המקפידות בנוגע לפייר-פליי הפיננסית מה שמאפשר לצרפתים מרחב תמרון – לא יצטרכו לאזן את חשבונותיהם. אולי הם אפילו ינצלו את המצב כדי להציע לשני הכוכבים חוזים לכל החיים, כשנותרו להם כרגע עוד שנתיים.
 
 
אבל עוד קודם לכן, בפריז מחכים שהכדורגל יחזור. הקבוצה של תומאס טוכל העפילה כזכור לרבע גמר ליגת האלופות לאחר שעברה בדרך את בורוסיה דורטמונד. הצרפתים שחזרו לשלב זה לאחר שלוש הדחות רצופות בשמינית הגמר, נחשבים כאחת המועמדות לזכייה במפעל. אמבפה כבש העונה כבר 30 שערים, ניימאר הוסיף 18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי