איגהלו רמז שבכוונתו להישאר ביונייטד: "לא הכל זה כסף"

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | Marc Atkins/Getty Images

החלוץ הניגרי, שהושאל משנגחאי שנואה בינואר, השיב לשאלות האוהדים בטוויטר ובין השורות רמז כי אין בכוונתו להאריך את חוזהו בסין: "לא יכול בכלל לתאר את ההרגשה לשחק כאן, אני דבר שאני לא אוהב במועדון הזה"

(גודל טקסט)

כדורגל אמנם אין בשבועות האחרונים וגם לא ברור מתי העולם ישוב לשגרה ואיתו גם ענפי הספורט, אבל אוהדי מנצ'סטר יונייטד בכל זאת זכו הבוקר (שבת) לבשורה. החלוץ הניגרי אודיון איגהלו, שהגיע אליהם בהשאלה משנגחאי שנואה לאחר התפרצות הקורונה בסין בינואר האחרון, רמז כי ברצונו להאריך את החוזה בקבוצתו האהודה מילדות על פני חזרה לסין בחוזה עם שכר משודרג.

בסין דווח בשבוע שעבר שבשנואה מוכנים להכפיל את שכרו של איגהלו בן ה-30 לכ-400 אלף ליש"ט בשבוע תמורת הארכת החוזה עד 2024, שכר יותר מכפול לעומת חוזהו הנוכחי ביונייטד המוערך בכ-170 אלף ליש"ט בשבוע. עם זאת, איגהלו שהבקיע ארבעה שערים בשמונה ההופעות שלו במועדון אותו הוא אוהד מילדות, עשה כמעט הכל פרט ללהצהיר באופן רשמי כי הוא מעדיף להמשיך בפרמיירליג ולא לשוב לסין.

שאילתו של איגהלו אמורה לפוג ב-30.6, אלא שפיפ"א צפויה להתערב בעקבות התפרצות הקורונה ולאפשר לשחקנים לסיים את העונה במדי הקבוצות שלהם, גם אם להם חוזים שמסתיימים במאי או ביוני. מנג'ר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, רמז שישמח לראות את איגהלו ממשיך בחוזה קבוע, וכעת גם הניגרי אישר בין השורות כי זו כוונתו.

"אני כל כך משועמם. אני מתגעגע לכדורגל", כתב איגהלו בטוויטר וענה לשאלות האוהדים שהגיבו לו על הציוץ, "אני אוהב הכל במנצ'סטר יונייטד. אני בקשר טוב עם כולם, אבל בעיקר עם חואן מאטה. השער נגד לאסק הוא המשמח בקריירה שלי וההופעה הכי מרגשת הייתה בדרבי נגד מנצ'סטר סיטי – בכלל לא חלמתי לשחק במנצ'סטר יונייטד, אבל חלומות מתגשמים אם לא מוותרים עליהם. אני בריא ובכלל לא יכול לתאר את ההרגשה להיות שחקן של מנצ'סטר יונייטד, לא הכל זה כסף בחיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי