אחרי הקיצוץ: שכר השחקנים בבית"ר יקטן בכעשרה מיליון שקל בעונה הבאה

אלירן עטר, חנן ממן
אלירן עטר, חנן ממן | דני מרון

התחזית הנוכחית מדברת על תקציב שנע סביב 20 מיליון שקל. קיצוץ שכר השחקנים חסך לחוגג כשבעה מיליון שקל ומדיניות הזרים החדשה עשויה לחסוך כמה מיליוני שקלים נוספים, בהתאם למכירות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
תקציב שכר השחקנים בית"ר ירושלים יעמוד בעונה הבאה על כ-20 מיליון שקל. הקיצוץ נובע מכמה סיבות: ראשית, בית"ר ירושלים חסכה כשבעה מיליון שקלים כתוצאה מהחתימה של השחקנים על המתווה לקיצוץ של 25 אחוז בשכרם. בניגוד לתחזיות, תקציב שכר השחקנים לא חצה העונה את רף ה-30 מיליון שקל שנקבע בתחילתה. בנוסף, מספר עובדי מועדון שלא נכללים בסעיף זה קיצצו בשיעור מינורי של כחמישה עד עשרה אחוזים – מה שעשוי לתרום להורדת התקציב הכללי.

בלי קשר, נראה כי בית"ר תשלם בעונה הבאה פחות גם לשחקנים זרים. על פי רעיון שעלה בימים האחרונים, בית"ר תנסה להחתים שחקנים צעירים עם פוטנציאל למכירה, ולא תשקיע בכרטיסי שחקן. הדבר תלוי כמובן במידת ההצלחה שלה למכור חלק מהזרים שנמצאים במועדון כיום.

אחרי מתווה הקיצוץ שסוכם שלשום ונחתם אתמול, בבית"ר מבהירים כי ההתעקשות לקבל את הסכמת קונטה ופלומיין הייתה חשובה למרות שייתכן ולא ימשיכו בעונה הבאה. הסיבה: גם השחקנים הישראלים שלהם אופציה בחוזה לעונה הבאה חתמו על המתווה. "חוגג הבהיר שעד שאחרון השחקנים לא יחתום, לא תצא הודעה רשמית על כך", הסבירו בבית"ר.

לגבי השחקנים הישראלים שחתמו על המתווה למרות שטרם מומשה האופציה עליהם באופן רשמי, בבית"ר הסבירו כי החוזה שלהם כלל סכומים מוגדרים לעונה הבאה.


חסך כעשרה מיליון ש"ח. משה חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי