לא רק בכדורגל: שחקני ברצלונה בכדורסל התבקשו לקצץ 70% משכרם

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | ברצלונה, האתר הרשמי

דיווח: כחלק מההיערכות להתמודדות עם השלכותיה הכלכליות של הקורונה, המועדון הקטלוני ביקש משחקניו לוותר על המון כסף ואלו הגיבו בפליאה, כשחלקם אף איים לשבור את החוזה. וגם: דילייני כועס ועלול לעזוב

(גודל טקסט)

כבר ביום שישי האחרון דווח כי נשיא ברצלונה מתכוון לבקש משחקני הקבוצה לקצץ בשכרם על מנת להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה, אך הדבר ממש לא תקף רק לקבוצת הכדורגל. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם היום (שלישי) כי המנהל המקצועי של קבוצת הכדורסל הקטלונית, נאצ'ו רודריגס, נפגש עם הקפטנים אנטה טומיץ' ופייר אוריולה כדי להעביר להם את הצעת המועדון – קיצוץ של לא פחות מ-70% ממשכורתם עד תום העונה.

אמנם במקרה של חזרת הענף לפעילות הובטח לשחקנים כי יקבלו את מלוא שכרם וההצעה המדוברת מאפשרת להם להרוויח כסף גדול יותר מ-1,400 היורו שהיו מקבלים במקרה של השהיית החוזים בכפוף לתנאי התעסוקה בספרד, אולם ברגע שטומיץ' ואוריולה העבירו את המסר לחבריהם בקבוצת הוואטסאפ, שאר השחקנים קיבלו את בקשת המועדון בפליאה ולפי הדיווח, חלקם אף איים לשבור את החוזה הקיים שלו.

הנהלת המועדון לא סיפקה לכדורסלני בארסה יותר מדי זמן על מנת לשקול את ההצעה, שכן היא ביקשה מהם להחזיר תשובה עוד היום, כך שתוכל לתכנן בהקדם את המהלכים המתבקשים לנוכח הקשיים הפיננסיים שהמועדון יתמודד עמם.

בתוך כך, דווח גם כי עתידו של מלקולם דילייני, שעזב את ספרד לארצות הברית לפני מספר ימים, מוטל בספק. שני הצדדים מחזיקים באופציה להאריך את ההסכם שתקף עד ל-30 ביוני בעונה נוספת, אך הרכז כעס על היחס מצד המועדון, שלא הסכים בתחילה למסור לו את דרכונו בכדי שיוכל לחזור לארצו.

דילייני נגד מכבי תל אביב. יעזוב בקיץ? (עדי אבישי)
דילייני נגד מכבי תל אביב. יעזוב בקיץ? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי