ג'וזפ מריה ברתומאו צפוי לבקש משחקני ברצלונה לקצץ בשכרם

ג'וזף מריה ברתומאו
ג'וזף מריה ברתומאו | AFP

גם ליאו מסי ייפגע ממשבר הקורונה? לפי דיווחים בספרד, במועדון הקטאלוני לא יצליחו לעמוד בתקציב השנתי כל עוד אנשי המועדון לא יפחיתו בשכרם. זה כולל גם את הכוכבים הגדולים. סטיין צפוי להישאר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הבעיות הכלכליות של ברצלונה פורסמו לא אחת בתקשורת הספרדית, עוד הרבה לפני משבר הקורונה, ובעקבות המצב שהפך לבלתי אפשרי, בהנהלה מבינים שזה הזמן לנקוט בצעדים מחמירים כדי להימנע מפשיטת רגל. ב'אס' דווח היום (שישי) כי נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומאו עשוי לבקש משחקי ברצלונה לקצץ במקצת בשכרם, בגלל חוסר היכולת להגיע לתקציב שעובר את רף המיליארד יורו.

צריך לציין שהכתובת הייתה על הקיר – כבר בוועדה של המועדון שהתקיימה ביום שני לפני שבוע, דובר על כך שלא יהיה ניתן להחזיר את ההפסדים כתוצאה מנגיף הקורונה. בנוסף לשחקנים גם שאר עובדי המועדון צפויים להיפגע.

שכר השחקנים עומד על כ-507 מיליון יורו שהם למעשה למעלה מ-60 התקציב השנתי והניסיון של נשיא המועדון הוא לקצץ את השכר ב-135 מיליון יורו. עם זאת, צריך לזכור שברצלונה לא לבד בצרה הזאת, קיצוץ שכר השחקנים הוא דבר שהפך לדבר כמעט בלתי נמנע בכל מועדון אירופי – קטן או גדול.


ייפגע ממשבר הקורונה? ליאו מסי (Alex Caparros/Getty Images)

בנושא אחר, מי שזוכה לחדשות טובות הוא דווקא המאמן קיקה סטיין שחוטף לא מעט ביקורות רבות מאז הגיע לברצלונה, אולם ב'ספורט' הקטאלוני דווח היום כי המאמן צפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. סטיין שזוכה לגיבוי מלא מההנהלה, החל לתת את דעתו לגבי שחקני רכש פוטנציאלים לעונה הבאה ועל שחקנים שמועמדים לעזיבה. עוד נכתב שסטיין מאמן שהקבוצה תוכל להראות יכולת טובה יותר בעונה הבאה לאור חזרתם של לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי