"לעולם לא נשכח אותך": אגדות ריאל מדריד נפרדו מסאנס

לורנצו סאנס
לורנצו סאנס | Ben Radford /Allsport

נשיא הבלאנקוס בסוף שנות התשעים, מי שבימיו זכה המועדון בשני גביעי ליגת האלופות, זכה להספד מרוברטו קרלוס, סרחיו ראמוס, ראול גונסאלס ועוד רבים: "היית לי לאבא, אכזרי שלא יכולתי להיפרד ממך", כתב מיאטוביץ'

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מדריד בוכה על לכתו בטרם עת של נשיא המועדון בסוף שנות התשעים, לורנצו סאנס. בכאב גדול נאלצו אמש (שבת) להודיע בספרד על כניעתו של סאנס לנגיף הקורונה והוא בן 76 במותו. סאנס, שבין השנים 1995 ל-2000 זכה עם ריאל מדריד פעמיים בליגת האלופות, נאבק בווירוס במשך שמונה ימים, אולם לאחר שמצבו הידרדר אושפז במחלקת טיפול נמרץ עד שלבו נדם.

סאנס, יליד 1943, איבד את תפקיד נשיא ריאל מדריד לפלורנטינו פרס, מי שמכהן גם בימנו, ויש שטוענים שהסיבה להפסד שלו בבחירות היא הבטחה לצרף את לואיס פיגו מברצלונה. הוא ניסה לשוב לתפקיד הנשיא כעבור ארבע שנים, אך הניסיון עלה בתוהו פעם נוספת. לאחר מכן, בין 2006 ל-2010, הוא גם שימש כנשיא מלאגה.

במהלך הלילה נכתבו הספדים רבים לסאנס על ידי הכוכבים הגדולים ביותר שידעה ריאל מדריד, מראול גונסאלס, דרך רוברטו קרלוס, דאבור שוקר והקפטן הנוכחי סרחיו ראמוס. "יום עצוב מאוד לריאל מדריד", כתב ראמוס, "המוות שלו עצוב אפילו יותר בימים קשים כאלה. שמו תמיד ייזכר עם המספרים 7 ו-8 (גביעי ליגת האלופות בהם המועדון זכה תחתיו). תנחומי העמוקים למשפחה ולחברים. תנוח על משכבך בשלום".



פרדראג מיאטוביץ', החלוץ המונטנגרי ומנהלה המקצועי של פרטיזן בלגרד כיום, הובא לריאל ב-1996 על ידי סאנס והלילה הוא סיפר: "לעזוב ככה את העולם מבלי שאפילו אפשר היה להיפרד, בלי לומר להתראות בפעם האחרונה. מאוד מאוד קשה לי, זה אחד הלילות הכי עצובים בחיי. העובדה שלא יכולתי לבקר אותו בגלל הנגיף היא אכזרית. אני עדיין לא מאמין. הוא היה לי לאבא, הוא היה אדם מאוד חשוב בחיי. בחיים יש לך אנשים שתמיד יהיו שם בשבילך ולורנצו היה אחד מהם. הוא עשה למעני הכל, הוא זה שהביא אותי לריאל ומאז עשינו המון ביחד. הוא היה אדם מדהים ונשיא נהדר, אחד הגדולים בתולדות ריאל מדריד. עזב אותנו נשיא שחתום על עידן בריאל מדריד".


רוברטו קרלוס
כתב: "יש לי רק מילות תודה על כל מה שעשית עבורנו. תנוח בשלום, נשיא". ראול ספד: "תנוח על משכבך בשלום, נשיא. לעולם לא נשכח אותך".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי