התחזית באנגליה: כך תיראה הנבחרת ביורו 2021

הארי קיין, מרקוס ראשפורד
הארי קיין, מרקוס ראשפורד | Michael Regan/Getty Images

אחרי דחיית אליפות אירופה בשנה, בממלכה כבר מפנטזים על רשימת השחקנים שיככבו בסגל של סאות'גייט. הבלם שעלול לאבד את מקומו, ההפתעה בקישור וההתקפה שמעוררת תיאבון

(גודל טקסט)

טורניר היורו היה אמור להיות רגע השיא של הקיץ הקרוב, אבל וירוס הקורונה שהתפשט ברחבי העולם שינה את התכניות לחלוטין וגרם לדחיית האליפות בשנה, החלטה שהתקבלה אתמול (שלישי) על ידי אופ"א. למרות החדשות הרעות והאווירה המדוכדכת בעקבות עצירת הכדורגל, באנגליה "הרוויחו" במידה מסוימת מהזזת הטורניר, שכן שני החלוצים המרכזיים, הארי קיין ומרכוס ראשפורד, היו בספק גדול לקיץ הקרוב וגם אם היו נכנסים לסגל, הם היו מגיעים די חלודים. היום ניסו האנגלים לחזות כיצד ייראה סגל הנבחרת של גארת' סאות'גייט ביוני 2021.

בגזרת השוערים, דין הנדרסון בן ה-23 חווה עונה נהדרת במדי שפילד יונייטד ומסתמן כמי שעשוי אפילו "לגנוב" לג'ורדן פיקפורד את אפודת השוער הראשון. עם זאת, אסור לשכוח שהאיש של אברטון היה שותף ב-2018 להעפלה הראשונה של נבחרת שלושת האריות לחצי גמר מונדיאל מזה 28 שנים, כך שפשוט זה לא יהיה מבחינת הנדרסון. טום היטון מאסטון וילה יתחרה עם ניק פופ מברנלי על עמדת השוער השלישי.

בהגנה, בן צ'ילוול מלסטר נראה כמועדף על סאות'גייט באגף שמאל ולקיירן טריפייר צפוי להיות קשה מאוד לשמור על חולצת ההרכב כשטרנט אלכסנדר-ארנולד בסגל. ארון ואן-ביסאקה יקווה לעונה יציבה ביונייטד שתאפשר לו להשתחל מאחורי השניים ולהיכנס ל-11. מאבק מעניין צפוי בעמדות הבלמים, בהן חזו באנגליה כי שחקן בכיר כמו ג'ון סטונס יאבד את מקומו בסגל, בעיקר בשל ריבוי פציעות. בן ווייט, בלם לידס, נחשב לטוב בעמדה שלו בליגת המשנה השנה וגם מייסון הולגייט מאברטון מסתמן כמועמד להיכנס ל-23 ביורו. מקומו של הארי מגווייר בהרכב נראה מובטח וג'ו גומז צפוי לזכות לזימון, בעוד פיקאיו טומורי מצ'לסי ייאלץ כנראה לחכות ליורו הבא.

מייסון הולגייט. יהיה ביורו 2021? (Jan Kruger/Getty Images)
מייסון הולגייט. יהיה ביורו 2021? (Jan Kruger/Getty Images)

עוברים למרכז השדה. גם בתפקיד הקשר האחורי עשויה להיות הפתעה, וגם במקרה הזה, אם וכאשר, היא תגיע מלידס. קלווין פיליפס מככב בליגת המשנה וצפוי להשתדרג לפרמיירליג בשנה הבאה, כך שבממלכה רואים את זימונו לסגל כעובדה. פיל פודן המוכשר אמור לשחק בעקביות בעונה הבאה, בין אם בסיטי או בקבוצה אחרת, וג'ק גריליש מרשים העונה באסטון וילה, מה שצפוי לקנות לו הצעות ממועדונים גדולים יותר וניסיון חשוב לקראת היורו. מייסון מאונט עבר טבילת אש מוצלחת בצ'לסי העונה וככל הנראה יזכה גם הוא לזימון. ואחרי הספקולציות, המניות הבטוחות – ג'ורדן הנדרסון ואלכס אוקסלייד צ'מברליין.

הדובדבן של הקצפת נמצא כמובן בחולייה ההתקפית של האנגלים. איכות, ניסיון, כישרון ועתיד מבטיח, כולם מנת חלקו של המנג'ר בכל הנוגע לחלק הקדמי. אם לא די במלך שערי מונדיאל 2018 הארי קיין, והסקורר המוביל במנצ'סטר יונייטד מרכוס ראשפורד, מהאגפים יצטרפו אליהם ראחים סטרלינג וג'יידון סאנצ'ו, כשעל הספסל ימתינו הצעירים המבטיחים תמי אברהם וקאלום הדסון-אודוי. מי שעשוי לזכות למקום בסגל על חשבון אחד מהשניים האחרונים, הוא מייסון גרינווד בן ה-18 שסיפק לא מעט ניצוצות העונה במדים האדומים של יונייטד.

קלווין פיליפס. מצטיין במדי לידס העונה (Matt King/Getty Images)
קלווין פיליפס. מצטיין במדי לידס העונה (Matt King/Getty Images)
שחקני נבחרת אנגליה. יש למה לחכות (ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images)
שחקני נבחרת אנגליה. יש למה לחכות (ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי