הרצוג חשף כיצד עזב את ישראל: "יכולתי להיעצר והחלטתי לקחת סיכון"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

מאמן הנבחרת, שקיבל אישור מיוחד לשוב לאוסטריה, טען: "שילמתי על מטוס פרטי, רציתי שגם רוטנשטיינר יצטרף וההתאחדות לא אישרה. פחדתי שאצטרך להישאר ולא אראה את משפחתי"

(גודל טקסט)

כמעט שבועיים אחרי שחזר מאוסטריה לישראל במיוחד כיד להיכנס לבידוד ביתי ולעמוד לרשות נבחרת ישראל, אנדי הרצוג כבר חזר לביתו באוסטריה. אחרי שעבר כמעט את כל תקופת הבידוד לבדו בדירתו בהרצליה, מאמן נבחרת ישראל נבדק בתחילת השבוע, לא אובחן כחולה בקורונה ובאישור הרשויות בישראל עלה על טיסה פרטית כדי לשוב לשהות עם משפחתו באוסטריה.

היום, עוד לפני שאופ"א הודיעה על דחיית משחק הפלייאוף נגד סקוטלנד לחודש יוני, מה שצפוי להוביל להארכה קצרה של חוזהו כדי שיוכל לעמוד על הקווים ולהיות עם נבחרת ישראל במשחק חצי הגמר בדרך ליורו 2020, הוא התראיין ל"סקיי אוסטריה" וסיפר על השבועיים האחרונים שעברו עליו – ובייחוד לעובדה ששכר מטוס פרטי בעלות של עשרות אלפי יורו כדי לשוב לביתו.

"אני רוצה להבהיר ששילמתי על כך מכספי, גם אם אנשים אולי לא יאמינו", אמר הרצוג על חזרתו לאוסטריה, "אחרי כל הסיפורים מאוסטריה והדרישה מהתושבים לשוב למדינה מהר ככל שאפשר, נלחצתי. בהתחלה גם פחדתי שלא יתנו לי לעזוב מכיוון שלמטוס לא היה אישור לנחות בישראל. היו בעיות בדרך ואז התחלתי להילחץ. כל פעם שחשבתי שדברים הסתדרו, צצו בעיות חדשות".


הרצוג. "כל פעם צצו בעיות חדשות" (אודי ציטיאט)

הרצוג בן ה-51, שגם זכה לסיוע מבכירי כדורגל באוסטריה לדבריו, סיפר כיצד בסוף עזב את ישראל – יש לציין שבאישור הרשויות וההתאחדות לכדורגל, כפי שנמסר עוד טרם המראתו בחזרה לווינה: "אמרו לי שעלולים לעצור אותי בשדה התעופה, אבל לא היה אכפת לי, רק רציתי לחזור הביתה ואמרתי לעצמי שאם לא יהיה לי מזל ויעצרו אותי, אז כנראה שככה צריך להיות. רציתי להראות להם שמאוד חשוב לי לחזור הביתה. המשפחה נמצאת מעל הכל, היא במקום הראשון ופחדתי שאצטרך להישאר במשך שבועות ולא אראה אותם. המשפחה היא הדבר הכי חשוב לי בחיים וזו הסיבה שלקחתי את הסיכון".

לעומת הרצוג, מי שנשאר בישראל הוא המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ועל כך אמר הרצוג: "רציתי שהוא יבוא איתי, אבל ההתאחדות לא אישרה לו. הוא צריך להמשיך לעבוד והוא עשוי לקיים בקרוב מסיבת עיתונאים בעקבות החלטות אופ"א. אני מאחל לו להישאר בריא, המצב בישראל לא רע כמו בשאר אירופה, ואני מקווה שהנגיף לא יתפרץ שם בקרוב. אלה זמנים שבהם אפשר לראות כמה הכדורגל משני – הקדשתי את כל חיי לכדורגל, אני אובססיבי לכדורגל, אבל יש סיטואציות שבהן אתה חושב רק על המשפחה".


עוד באותו נושא: אנדי הרצוג, דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי