פטר בוס הציב תג מחיר לקאי האברץ: "יותר מ-100 מיליון יורו"

קאי האברץ
קאי האברץ | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

על רקע ההתעניינות מצד יונייטד וליברפול, מאמן באייר לברקוזן הבהיר כי מי שתרצה לשים את ידה על הכוכב הצעיר תצטרך לשלם ביוקר: "כולם בגרמניה רואים בו ילד פלא"

(גודל טקסט)

עדיין לא ברור מתי תיפתח עונת המלפפונים של הקיץ, שכן העצירה המוחלטת של הכדורגל העולמי בעקבות וירוס הקורונה משאירה הרבה קצוות פתוחים בנוגע לעונה הנוכחית, אך כבר עכשיו אפשר לומר בביטחון שקאי האברץ הולך להיות אחד השחקנים המבוקשים בחלון ההעברות. שחקנה בן ה-20 של באייר לברקוזן הוא אחד הכישרונות העולים ביבשת הישנה ובמאזנו 10 שערים העונה, מה שעל פי הדיווחים, מעורר התעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד וליברפול מזה זמן רב.

עם זאת, אם תשאלו את מאמנו ואקס מכבי תל אביב פטר בוס, מי שתרצה להשתלט על הכישרון הצעיר תיאלץ לשלם הרבה מאוד כסף. בתקשורת ההולנדית ייחסו לבוס את הדברים הבאים: "קאי בן 20, אבל זו כבר העונה הרביעית שלו בבונדסליגה וזה אומר המון. כולם בגרמניה רואים בו ילד פלא. ברגע שמכרנו לדורטמונד את חברו, יוליאן בראנדט, עיניים רבות עברו אליו. אי אפשר להחזיק בו מעבר לקיץ הקרוב, זו תהיה העברה של 100 מיליון יורו. בעצם יותר!".

האברץ ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת גרמניה הבוגרת ב-2018, ובסך הכל שיחק במדיה שבע פעמים. ביום חמישי האחרון, הוא כבש מהנקודה הלבנה ועזר ללברקוזן לגבור 1:3 על ריינג'רס בחוץ, במסגרת שמינית גמר הליגה האירופית.

האברץ. תג מחיר גבוה במיוחד (AFP)
האברץ. תג מחיר גבוה במיוחד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי