כדורסלן ריאל מדריד נדבק בקורונה, גם קבוצת הכדורגל בבידוד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

המחלה אובחנה אצל טריי טומפקינס ומכיוון שכלל המחלקות של המועדון מתאמנות באותו מתחם, הקבוצות של פאבלו לאסו ושל זינדין זידאן פעלו מיד לפי הפרוטוקול

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מגפת הקורונה הגיעה גם לריאל מדריד. המועדון מבירת ספרד הודיע היום (חמישי) כי אחד משחקני קבוצת הכדורסל אובחן כנשא הווירוס וכתוצאה מכך, כלל שחקני הקבוצה וגם אלו של מחלקת הכדורגל, נכנסו מיידית לבידוד על פי הפרוטוקול מכיוון שכולם מקיימים את פעילותם במתחם ואלדבבס. לאחר מכן, התברר כי השחקן הוא טריי טומפקינס.

מרגע קבלת האבחנה, שחקני הקבוצות עזבו את המתחם והאימון של זינדין זידאן וחניכיו, שתוכנן לצהרי היום, בוטל לאלתר. זהותו של הכדורסלן שנדבק טרם פורסמה. יש לציין שריאל מדריד נסעה בשבוע שעבר למילאנו, השוכנת במוקד הקורונה הגדול ביותר באיטליה, ופגשה את הקבוצה המקומית במסגרת היורוליג.

משמעות הדבר, בפן המקצועי, היא שקבוצת הכדורגל של הבלאנקוס לא תוכל לשחק נגד אייבר במסגרת הליגה ביום שבת הקרוב וגם לא בגומלין נגד מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות, שכבר נדחה רשמית. אגב, המפעל הבכיר בכדורגל האירופי צפוי להיות מושהה בכל מקרה, זאת לאחר שבאיטליה דיווחו כי נציגים מחמש הליגות הבכירות יפנו לאופ"א בבקשה לעצור את המשחקים והחלטה שכזו כבר התקבלה בנוגע למספר מפעלים אחרים בספורט העולמי.

גם משחקי הליגה הספרדית בכדורגל מושהים לאלתר, אחרי שבימים האחרונים כבר הוחלט על קיומם ללא קהל. באשר לכדורסל, הנהלת היורוליג בישרה היום על הפסקת הפעילות וסביר להניח שכך ינהגו גם בליגת הכדורסל בספרד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי