הקורונה לא עצרה אותם: צפו במופע של אוהדי פ.ס.ז'. וגם: העקיצה להולאנד

אנחל די מריה, אוהדי פריז סן ז'רמן
אנחל די מריה, אוהדי פריז סן ז'רמן | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

אלפי אוהדים של אלופת צרפת סיפקו תצוגה מדהימה מחוץ לאצטדיון לאחר ה-0:2 על דורטמונד והעלייה לרבע הגמר. שחקני הקבוצה חגגו כמו החלוץ הנורבגי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן עברה אתמול (רביעי) ערב מתוק במיוחד, כשרשמה 0:2 חשוב על דורטמונד במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות והעפילה לשלב הבא בזכות 2:3 בסיכום שני המשחקים. המשחק אמנם נערך ללא קהל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אך הדבר לא עצרה את אוהדי הקבוצה, שאלפים מהם המתינו מחוץ לאצטדיון.

בסיום הם חגגו עם השחקנים במופע מרהיב שכלל דגלים ואמצעים פירוטכניים רבים. "יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם", אמר הבעלים של אלופת צרפת, נאסר אל-חאליפי. "הם מאוד חשובים לנו. אני מאוד גאה בניימאר, בקבוצה וגם באלה שלא שיחקו. כולם היו ביחד", אמר.

המאמן המאושר, תומאס טוכל, אמר בסיום: "שיחקנו כמו קבוצה והקבוצה הזו האמינה. הייתה לנו אווירה טובה לפני המשחק כשהגענו יחד עם האולטראס, שרנו וזה היה מיוחד. אמרתי לעצמי שזה בדיוק מצב הרוח שאנחנו צריכים להביא למגרש".

"האוהדים היו מדהימים אחרי המשחק", הוסיף טוכל. "הכדורגל נועד לאוהדים. לכולם היה קל לבקר אותנו אחרי שהפסדנו את המשחק הראשון בדורטמונד. שכחו שניצחנו 28 משחקים, דיברו עלינו כאילו אנחנו נמצאים במקום הרביעי בליגה שלנו", תקף המאמן.

לפני המשחק ארלינג הולאנד, חלוצה הצעיר והלוהט של היריבה, העלה תמונה שלו בו עקץ את שחקני פ.ס.ז', ובסיום ההתמודדות אמש המצב מעט השתנה, כששחקניה של אלופת צרפת, בהנהגתו של ניימאר, חגגו בתנועת מדיטציה, כפי שהנורבגי נוהג לחגוג ואף חגג במשחק הראשון בין השתיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי