נפילת מתח: מכבי פתח תקווה נכנעה 1:0 לאחי נצרת

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים והעלייה לחצי גמר גביע המדינה, החבורה של גיא לוזון נוצחה בעילוט. בני סכנין הביסה את עפולה בחוץ, הפועל רמת גן גברה על בני לוד

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים וההפתעה הגיעה מאצטדיון עילוט, שם מכבי פתח תקווה סבלה מירידת מתח אחרי שחוללה סנסציה עם הדחת בית"ר ירושלים מהגביע, ונוצחה על ידי אח"י נצרת מהתחתית. בנוסף, בני סכנין הביסה את הפועל עפולה בחוץ ובני לוד נכנעה בביתה להפועל רמת גן.

אחי נצרת – מכבי פתח תקווה 0:1
ניצחון שני רצוף לקבוצה של ניר ברקוביץ' שהפתיעה את מוליכת הטבלה, שאולי הגיעה שאננה משהו לאחר ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. המלאבסים נחלו הפסד ראשון אחרי חמישה מחזורים, אולם עדיין מובילים את ליגת המשנה בפער של שש נקודות מראשון לציון השנייה. אלון בוזורגי החטיא פנדל בדקה ה-21, אך השתלט על הריבאונד וכבש את השער שהעניק למארחת שלוש נקודות.

הפועל עפולה – בני סכנין 4:0
הקבוצה של אלדד שביט חזרה לנצח בסטייל אחרי ששמטה נקודות בשני המחזורים הקודמים וסגרה שלושה חודשים ללא הפסד בליגה, בדרך לעלות למקום השלישי על חשבונה של הפועל קטמון. הקבוצה מבירת העמק נוצחה לראשונה מזה חמישה משחקים ומדורגת לפני אחרונה. מוטי מלכה עם צמד (20, 24), אוסמה חלאיילה (64) ומהראן ראדי (71) היו אחראים על השערים.

אלדד שביט. ניצחון מוחץ (מאור אלקסלסי)
אלדד שביט. ניצחון מוחץ (מאור אלקסלסי)

בני לוד – הפועל רמת גן 3:0
האורדונים התאוששו יפה מהפסד להפועל פתח תקווה במחזור שעבר ועפקו את אום אל-פאחם בדרך למקום השמיני, בעוד המארחת סופרת כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון ומדורגת במקום ה-14. עדן הרשקוביץ הרשית פעמיים בדקות 51 ו-61, אוהד רבינוביץ' השלים את החגיגה בדקה ה-81.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי