לייפציג אישרה: "המשחק נגד טוטנהאם ייערך כמתוכנן"

טימו ורנר
טימו ורנר | Julian Finney/Getty Images

בניגוד למפגש בין ולנסיה לאטאלנטה שייערך במקביל (שלישי, 22:00), גומלין שמינית הגמר בין הגרמנים לתרנגולים ישוחק עם קהל. מוריניו חייב לנצח ומקווה שברחוויין יעבור מבחן כשירות

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שני משחקי הגומלין הראשונים של שמינית גמר ליגת האלופות ייצאו לדרך מחר (שלישי) ובעוד המשטרה בצרפת כבר הודיעה כי תיאסר כניסת קהל למשחק ביום רביעי בין פריז סן ז'רמן לדורטמונד ואחרי שכבר בשבוע שעבר הודיעה אופ"א כי המשחק בין ולנסיה לאטאלנטה ייערך ללא קהל, החלטה שניתן להניח שהיה קל יותר לקבל לאור ה-1:4 המוחץ של אטאלנטה בסן סירו, בראסן בול לייפציג משדרים עסקים כרגיל.

נגיף הקורונה מתפשט באירופה בצעדים חסרי תקדים, אולם גרמניה היא עודנה אחת המדינות היחידות שבה לא נרשמו מקרי מוות וגם מספר החולים קשה נמוך מאוד. לכן, בלייפציג אישרו היום (שני) כי משחק הגומלין נגד טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך כמתוכנן – מה שצפוי לשפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא, אחרי שניצחה 0:1 בלונדון והמשמעות היא שרק הפסד ידיח אותה מהמפעל, כש-1:0 יגרור את המשחק להארכה.

"המשחק לא בסכנת ביטול בעקבות התפרצות הקורונה", הודיעה לייפציג, "אנחנו בקשר צמוד עם הרשויות והמשחק ייערך כמתוכנן, כך שגם צופים יוכלו להגיע וליהנות באצטדיון". בפן המקצועי, לייפציג מגיעה למפגש אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה נגד לברקוזן (1:1) ו-וולפסבורג בשבת (0:0), בגינן הידרדרה למקום השלישי והיא כבר במרחק חמש נקודות מהמוליכה באיירן מינכן. הבלם דאיו אופאמקאנו צפוי לשוב להרכב אחרי שנעדר מהמפגש הראשון ולספסל צפוי לשוב אית'ן אמפאדו, המושאל מצ'לסי. להתקפה ישוב מלך שערי הקבוצה טימו ורנר, שעלה מהספסל ל-30 הדקות האחרונות בסוף השבוע בבונדסליגה.


ורנר. יפתח בהרכב ולייפציג תזכה לתמיכה מהקהל (Julian Finney/Getty Images)

מן העבר השני, התרנגולים של ז'וזה מוריניו בעיצומו של משבר שרק הולך ומחריף. אחרי שאיבדו את הכוכבים הארי קיין וסון יונג מיון ונותרו ללא חלוץ, התחיל רצף הפסדים שהחל במשחק מול לייפציג – אחרי ה-1:0 משערו של ורנר בפנדל, טוטנהאם גם הפסידה 2:1 בחוץ נגד צ'לסי, נכנעה בביתה 3:2 לוולבס, הודחה מהגביע האנגלי על ידי נוריץ' בדו קרב פנדלים ובשבת אולי לא הפסידה, אבל פנדל של דלה עלי חילץ עבורה 1:1 בחוץ נגד ברנלי. בפרמיירליג טוטנהאם כבר במקום השמיני והכרטיס לליגת האלופות הולך ומתרחק, וכאמור בשביל לעבור את לייפציג ולהדהים בדרך לרבע הגמר אין לה ברירה אלא לנצח.

מוריניו צפוי להמשיך במערך הגנתי בדומה למשחק נגד ברנלי, כך שדלה עלי צפוי להמשיך בחוד. השאלה היא אם סטיבן ברחוויין יעמוד לרשותו לאחר שנפגע בשבת ו"המיוחד" אישר שהוא נאלץ לשחק כשהוא פצוע – לפי הדיווחים הוא לא התאמן לפני היציאה לגרמניה, כמו גם המגן השמאלי בן דייויס. לכן, לוקאס מורה עשוי לשוב להרכב וכך גם סרז' אורייה שיפתח באגף ימין. במשחק הקודם בין השתיים נבחר השוער פטר גולאצ'י למצטיין וטוטנהאם תקווה להגיע למצבים דומים מולו גם הפעם, אבל תהיה חייבת למצוא את הרשת לפחות פעם אחת יותר מהמארחת.


לא התאמן הבוקר לפי הדיווחים. ברחוויין (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי