לא רק באיטליה: צרפת אוסרת על משחקים עם קהל, בקרוב בברצלונה?

קאמפ נואו
קאמפ נואו | AFP

הרשויות אישרו שפ.ס.ז' תארח את דורטמונד בדלתיים סגורות, שרת הספורט הודיעה ש-1,000 צופים בלבד יוכלו להגיע לכל המשחקים עד ה-15.4. בקטלוניה חוששים מהמשחק נגד נאפולי בליגת האלופות

(גודל טקסט)

עד הבוקר (שני), המשחק היחיד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות עליו הודיעה אופ"א רשמית כי יערך בדלתיים סגורות יהיה הגומלין בין ולנסיה לאטאלנטה אחרי 4:1 לאיטלקים במשחק הראשון שנערך במילאנו, אבל מאז התמונה השתנתה לחלוטין.

בדומה לליגה האיטלקית, שם כל המשחקים עד ה-3.4 ייערכו בדלתיים סגורות, היום גם שר הספורט בצרפת הודיע על איסור התקהלות מעל 1,000 אנשים – כך שכל משחקי הליגה הצרפתית עד ה-15.4 ייערכו ללא קהל, או לכל היותר עם 1,000 צופים.

בהמשך ישיר לכך, בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם כבר אתמול (ראשון) שבעקבות התפשטות נגיף הקורונה בצרפת והמגבלות שהטילה הממשלה המקומית על אירועים והתקהלויות, המשחק בין פריז סן ז'רמן לדרוטמונד במסגרת ליגת האלופות בלית ברירה ייערך ללא קהל ועוד לפני הודעת שרת הספורט, היום משטרת פריז אישרה את הפרסום. לאחר מכן פורסמה הודעה רשמית גם מטעם המועדון וזו כמובן בשורה רעה מאוד לפריז סן ז'רמן, שצריכה למחוק הפסד 2:1 מהמשחק הראשון בגרמניה.


מעתה לא יגיע קהל למגרש בפריז (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

אלא שלא רק בצרפת ובעיר האורות בפרט אנו עשויים להיות עדים למחזה העצוב של אצטדיון ריק במעמד כה נכסף, מכיוון שעל פי L'Esportiu גם בקטלוניה תיערך התכנסות דחופה עקב הווירוס שתוקף את ספרד ובימים הקרובים תתקבל החלטה אם לאפשר לברצלונה לארח את נאפולי בשבוע הבא לעיני כמעט מאות אלפי אנשים בקאמפ נואו. הפרלמנט של קטלוניה מעוניין בעריכת המשחק ללא קהל, גם בשל העובדה שבאיטליה הנגיף יוצא משליטה ותחת הסגר נמצאים מיליוני אנשים, כרבע מאזרחי איטליה, אחרי שמספר המתים עבר את ה-350. עם זאת, יש לציין שנאפולי, שנמצאת בדרום איטליה, רחוקה מאזורי הסגר והבידוד במדינה.

במקביל למשחקים שהזכרנו, אופ"א ממתינה לקבלת ההחלטות גם בנוגע למספר משחקים נוספים שנערכים השבוע במסגרת הליגה האירופית, כמו חטאפה – אינטר, רומא – סביליה, אולימפיאקוס – וולבס ועוד.

עוד באותו נושא: קאמפ נואו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי