לפני חצי גמר הגביע: עוד חזית בין קיליאן אמבפה לפריז סן ז'רמן

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

במועדון לא רוצים שהכוכב, שמסוכסך עם האולטראס, ישחק במשחקים האולימפיים בקיץ והעבירו מכתב להתאחדות הצרפתי. ניימאר יחזור להרכב נגד ליון ברביעי (22:05, ספורט4). טוכל: "אף פעם לא קל שם. הוא נחוש לשחק"

(גודל טקסט)

 עוד שמונה ימים בלבד נותרו עד לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות כשפריז סן ז'רמן תנסה להדיח את בורוסיה דורטמונד על אף ההפסד 2:1 בגרמניה. נכון שהיא תפגוש בשבת את שטרסבורג במסגרת הליגה אך לאור הפער הגדול בצמרת האלופה תבצע רוטציות. כך שבפ.ס.ז' רואים את המשחק הערב מחר (רביעי, 22:05, שידור ישיר בספורט4) נגד ליון בחצי גמר הגביע כחזרה גנרלית. המשחק חשוב גם בהתחשב בעובדה כי התואר חמק מידיה של האלופה אשתקד כאשר הפסידה בגמר.

 
כמו תמיד, בשורות האלופה לא שקט. המאמן תומאס טוכל רצה לקיים מחנה אימונים קצר בדרום ספרד אלא שנענה בשלילה על ידי הכוכבים העייפים שהעדיפו לבלות בחיק המשפחה כך לפי "לאקיפ", שם נכתב כי ההתלהבות מהרעיון הייתה מוגבלת מאוד, בלשון המעטה.
 
 
מעבר לכך, בתקשורת שוב עוסקים בקיליאן אמבפה. המועדון העביר מכתב להתאחדות הצרפתית וביקש שלא לקחת אותו בחשבון למשחקים האולימפיים משום שהטורניר אינו חלק מהמועדים של פיפ"א. מדובר על תאריכים 24 ביולי עד התשעה באוגוסט. טוכל עצמו אמר שהכל בגדר ספקולציות וזה עניין בין השחקן למועדון. כמו כן, בשער "לאקיפ" נכתב על יחסיו העכורים של הכוכב הצרפתי עם האולטראס של הקבוצה, כשכבש צמד נגד דיז'ון ולא חגג וגם לא הגיע עם יתר השחקנים להודות לקהל בסיום. "הוא ילד כריזמטי, כדורגלן נפלא, אלוף עולם, יש לו הכל כדי להיות יקיר העיר אבל זה לא קורה", נכתב. 
 

ובחזרה למשחק: הקפטן טיאגו סילבה ייעדר בוודאות כמו גם פסקל קימפבה ואנדר הררה. המאמן טוכל הבהיר כי לגביע אנחל די מריה (נפצע במשחק האחרון והוחלף בדקה ה-17 כאמצעי זהירות) תתקבל החלטה בהמשך. 

מי שבוודאות ישחק הוא ניימאר שנעדר מהמשחק האחרון בשל הרחקה ושותף בסך הכל בשניים משמבעת המשחקים האחרונים. טוכל אמר המאמן במסיבת העיתונאים: "היה לו משחק מעולה נגד בורדו עם סיום רע לצערי, הוא שקט, מרוכז, מוכן מאוד למשחק מחר והוא ישחק בוודאות". על המשחק עצמו אמר: "זה יהיה משחק קשה מאוד, הם השתפרו. בליון אף פעם לא קל".
 

 
המארחת מגיעה למשחק במצב רוח מצוין אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים.  ליון העפילה למקום החמישי בליגה הצרפתית וחזרה למאבק על המקום באירופה ורשמה לפני שישה ימים 0:1 גדול על יובנטוס במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.
 

ניימאר. החמיץ חלק ניכר מהמשחקים האחרונים (SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי