עוד צעד בדרך לליברפול? ורנר הסיר עוקב מלייפציג ברשתות

טימו ורנר, שחקני לייפציג
טימו ורנר, שחקני לייפציג | GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images

אחרי שנגלסמן הזהיר ממעבר לפרמיירליג וחשבון הטוויטר של המועדון התבדח על חשבון החלוץ אחרי ה-3:0 של אלופת אירופה לווטפורד, נראה שהיחסים בין הכוכב לסגנית המוליכה בבונדסליגה עלו על שרטון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

תקופה די ארוכה זה נראה שעזיבת טימו ורנר את ר.ב לייפציג בתום העונה היא עניין מובן מאליו, אבל בימים האחרונים נראה שמערכת היחסים בין הצדדים עלתה על שרטון. החלוץ שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-24 כבש העונה בבונדסליגה 21 שערים ב-24 משחקים ולזכותו גם שבעה בישולים, הוא בהחלט הגורם המרכזי לכך שלייפציג מדורגת במקום השני ורחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה בה ניצבה בעצמה במשך שבועות, אבל בגרמניה כלל לא יופתעו אם בקרוב ייחשף שהוא בחר את קבוצתו הבאה.

בשבועות האחרונים בתקשורת האנגלית מדווחים על מעבר צפוי שלו לליברפול בקיץ הקרוב לאור החשיפה שהחלוץ מחזיק בסעיף שחרור שיאפשר לו לעזוב תמורת כ-30 מיליון יורו על וגם ורנר עצמו נשאל על כך פעמים רבות ולאחרונה הסכים לומר בקצרה כך: "אני יודע שליברפול היא הקבוצה הכי טובה בעולם כרגע וזה עושה אותי גאה שמדברים על מעבר שלי לשם, זה מאוד נחמד, אבל זו קבוצה עם שחקנים טובים ואני צריך להשתפר וללמוד לפני שאוכל לשחק ברמה הזאת. יום אחד אעזוב את גרמניה, אבל עוד לא חשבתי על זה". 

מאז דבריו של ורנר, שנראים כמו רמז ברור למעבר אפשרי לאנפילד, נראה שגם בלייפציג משלימים עם עזיבת הכוכב בקרוב. המאמן יוליאן נגלסמן הזהיר את החלוץ ממעבר לפרמיירליג בטענה שהוא לא יוכל לרשום שם מספרים כפי שיש לו בבונדסליגה ועושה רושם שגם האחראי על הרשתות החברתיות במועדון הלך קצת רחוק מדי והעמיק את הקרע, אם קיים כזה, בין הצדדים. אחרת, איך תסבירו את העובדה שורנר הסיק את המעקב אחרי לייפציג ברשתות החברתיות?


ורנר. כיום גם הסרת מעקב הופכת לעניין (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)

מסתבר כי לאחר ההפסד של ליברפול 3:0 לווטפורד, ההפסד הראשון של המייטירדס שנמצאים בדרכם הבטוחה לאליפות ראשונה באנגליה אחרי 30 שנה, חשבון הטוויטר של לייפציג הגיב עם "גיף" של ורנר מסתכל בטלפון האישי שלו ונראה מופתע – מה שכמובן יוצר את הקונוטציה שוורנר מאוכזב מההפסד. אם לא די בכך, אוהד ליברפול הגיב ללייפציג ש"זו ההכרזה הכי מוזרה שראיתי אי פעם על העברת שחקן, אבל אקח את זה" ובלייפציג ענו לו בגיף נוסף של ורנר. החלוץ, ככל הנראה בתגובה לכך, פשוט הסיר עוקב. האם בקרוב הוא גם יכריז על תחנה חדשה בקריירה? אוהדי ליברפול משתוקקים לגלות אם הוא מצטרף אליהם.

יורגן קלופ, אגב, כשנשאל לאחרונה על צירוף אפשרי של ורנר לאור דברי החלוץ, רק השיב בקצרה כי "זה נחמד שהוא אמר עלינו דברים חיוביים, כי הוא גם יכול היה לומר שהוא בחיים לא יצטרף למועדון". 

עוד באותו נושא: טימו ורנר, ר.ב. לייפציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי