מפחיד רק לחשוב על זה: ורנר לא שולל מעבר לליברפול

טימו ורנר
טימו ורנר | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

החלוץ הלוהט של ר.ב לייפציג נשאל על ההתעניינות מצד אלופת אירופה בראיון ל"קיקר" והשיב: "כל אחד היה חושב על זה, יכול להיות כיף לשחק שם"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

טימו ורנר חווה עונת שיא בקריירה הקצרה שלו. חלוצה של ר.ב לייפציג בן ה-23 כבש כבר 20 שערים העונה בבונדסליגה ורחוק אחד בלבד מהכמות הגבוהה ביותר שהשיג בעונה שלמה (21 ב-2016/17), ולכן, למרות שקבוצתו הנוכחית הולכת ומשתלבת בצמרת הכדורגל האירופי, מועדוני ענק רבים ביבשת הישנה כבר מפנטזים על צירופו של הגרמני לקראת השנים הבאות.

על אף שהוא מחזיק בחוזה עד 2023 בלייפציג, כשנשאל על מעבר אפשרי לפרמיירליג בראיון ל"קיקר", ורנר השיב: "כשאתה מבקיע 20 שערים בעונה בגיל 23, אז כמובן שתהיה התעניינות. אבל כרגע אני לא חושב על מה שיקרה בעתיד. יש הרבה משחקים חשובים לפנינו וזה מה שאני רוצה להתרכז בו, בעתיד אני אוכל לתכנן את עתידי".

בנוגע להתעניינות היפותטית מצד ליברפול, החלוץ ענה: "מה אתה אומר אם קבוצה, שהיא אחת המועמדות לקחת את ליגת אלופות, דופקת לך על הדלת עם הצעה בלתי נתפסת? כנראה שכל שחקן היה חושב על זה. אני יכול לדמיין את עצמי משחק מחוץ לגרמניה יום אחד, אבל לא חשבתי על מועדון ספציפי. לאחרונה הייתי בחופשה באמריקה וכל הזמן שידרו שם כדורגל אנגלי. בהחלט יכול להיות כיף לשחק שם".

ורנר. בעתיד עם סלאח, פירמינו ומאנה? (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)
ורנר. בעתיד עם סלאח, פירמינו ומאנה? (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)

למרות ההצלחה הגדולה שלו העונה, ורנר לא הצליח למצוא את הרשת בשני המשחקים האחרונים ולייפציג רשמה הפסד לפרנקפורט וחילצה תיקו דרמטי ממנשנגלדבאך, מה שאיפשר לבאיירן מינכן לנשל אותה מהמקום הראשון בטבלה. ביום ראשון הקרוב (18:50, ישיר בספורט4), החלוץ וקבוצתו יתמודדו ראש בראש עם האלופה המכהנת ועם הסקורר האימתני רוברט לבנדובסקי, היחיד שהבקיע יותר מוורנר העונה – 22 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי