זדה לקראת ק"ש: "אני לא במבחן, אבל אנו מתכוננים כאילו אין מחר"

ליאור זדה
ליאור זדה | סקציה נס ציונה, רשמי

מאמן סקציה נס ציונה לפני משחק התחתית במחזור סיום העונה הסדירה: "אי אפשר להתחמק מזה שהפסד לא יעשה טוב". שחף לא כשיר במאת האחוזים, אולם צפוי להיכלל בסגל

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה ממשיכה בהכנותיה למשחק הקריטי מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון באצטדיון המושבה. המאמן ליאור זדה צפוי ליהנות מסגל מלא, כאשר ארבעת השחקנים החולים איתי עוזרי, אופק ביטון, גיא בדש ושי אליאס החלימו, ורק אלעד שחף נמצא בספק בעקבות פציעה קלה, אך צפוי להיות כשיר בכל זאת.

בדומה למשחק הבית האחרון, בו הקבוצה רשמה 0:3 גדול על הפועל רעננה, גם הפעם כרטיסים יימכרו בעשרה שקלים בלבד, והמחיר צפוי להישאר כך גם עד לסיום העונה. כל זאת כמובן מתוך מטרה למשוך כמה שיותר קהל שיתמוך ויעזור במשימת ההישארות.

זדה דיבר הבוקר (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת קרב התחתית הגורלי מול הקבוצה של קובי רפואה ואמר: "זה לא המבחן האמיתי הראשון שלי, כי היה מבחן ראשון כבר בשבוע שעבר מול הפועל חיפה. בכל שבוע יש מבחן חדש. אנחנו מתייחסים למשחק מול קריית שמונה כאילו אין מחר, אנחנו מודעים למשמעות שלו ומתכוננים אליו בהתאם. אי אפשר להתחמק מזה שמבחינה מתמטית בטבלה הפסד יעשה לא טוב. אני יכול להבטיח שלא משנה מה יהיה, ניתן את כל כולנו עד הסוף, לא נוותר ולא נרים ידיים".

רמת הדריכות: "בשלב הזה של העונה רמת הדריכות היא גבוהה בכל משחק, בטח במשחק כזה, שמבחינתנו הוא משחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון".


שחף. היחיד שבספק, וגם הוא צפוי לעמדות לרשות הקבוצה (דני מרון)


מסקנות שהוסקו מההפסד להפועל חיפה ושינויים אפשריים בהרכב
: "אנחנו עדיין חושבים איזה שינוי נכון ואיזה לא. כולם נמצאים בתחרות השבוע, כולם בעניינים. לא באתי עם הרכב מהבית. בתקופה הזו צריך לראות מי חזק גם מנטלית וגם מקצועית והכי מתאים למאבקים האלה. הסקנו כמה מסקנות, דיברנו על זה ואני מקווה שניישם את זה במשחק".

על קריית שמונה: "הדבר שהכי עושה לי טוב זה להתרכז במשחק הקרוב. כשאתה מתחיל לעשות חישובים קדימה זה אף פעם לא מצליח ולא מתיישר לפי איך שרצית. הכי נכון עבורנו כקבוצה ומבחינתי כמאמן זה להתרכז רק במשחק מול קריית שמונה כאילו אין שום דבר אחריו. אין הרבה משמעות כרגע ליחסי הכוחות בין הקבוצות בשום משחק, כי אלה שלבי מאני טיים והשלבים הכי חשובים של העונה. ברור שמדובר בקבוצה טובה עם שחקנים איכותיים ואני מאוד מעריך את קובי רפואה, אבל יש לנו את השאיפות שלנו ואנחנו מתמקדים רק בעצמנו".

כמה חשוב שיגיע קהל: "זה חשוב מאוד, יש גם תמיכה של כולם כאן במועדון ומסביב לו. נותנים כאן שקט ומקרינים ביטחון, אנחנו מאוד מעריכים את זה, גם השחקנים, שמרגישים מחויבות גדולה למקום. מאוד חשוב לנו שהקהל יגיע, יתמוך וייתן לנו הרגשה טובה כי זה באמת יכול לתת את האקסטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי