פיקה: "מאמין לנשיא, כל הסיפור ברשתות החברתיות כבר מאחורינו"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | David Ramos/Getty Images

לקראת המשחק אצל נאפולי בליגת האלופות, הבלם הספרדי הבהיר: "הפרשה הזו לא הדאיגה אותנו בכלל ולא עסקנו בה. מרוכזים עכשיו רק בכדורגל". הציוץ על העיתונאי: "לא כיוונתי אותו לעבר ההנהלה של המועדון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר כלי התקשורת בברצלונה דיווחו על פרשה מוזרה מאוד שהתרחשה בשורות בארסה, לאחר שהנהלת הקבוצה שכרה לכאורה חברה שתקדם את אנשיה ברשתות החברתיות, כשבקביל תדאג לפגוע במשחק שחקנים בקבוצה וכמה משחקני העבר. מיד לאחר אותו פרסום, המועדון דאג להוציא הודעה רשמית בעניין ולאחר מכן הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו הכחיש הכל ונפגש במהרה עם הקפטנים של הקבוצה על מנת להסביר בפניהם הכל.

ג'רארד פיקה, כאמור אחד מהקפטנים אשר נפגש עם ברתומאו התייחס לפרשה לפני המשחק הערב (שלישי) נגד נאפולי במסגרת ליגת האלופות: "אני לא יכול להגיד שכל העניין הזה הטריד אותנו כל כך, כי זה לא היה ככה. אי אפשר לשלוט על מה שקורה ברשתות החברתיות וזו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שיהיו דברים כאלו. האמנתי לכל מה שאמר לנו הנשיא בפגישה איתו והמשכנו הלאה. עברו דף. כל הנושא כבר לא מעסיק את ברצלונה".

כזכור, שמו של הבלם של ברצלונה נקשר גם הוא לפרשה, זאת לאחר שפורסם כי הוא היה חלק מהשחקנים שנפגעו מהפרסומים. בנוסף, בחשבון הטוויטר קרא לעיתונאי שהגן על ברתומאו "בובה על חוט" – ובקשר לזה סיפר פיקה: "זה לא היה מכוון להנהלה. היה בי כעס על אותו אדם, אך אני חושב שכולנו בובות בחיים שלנו, באופן כזה או אחר בחיים שלנו. היה כעס בחדר ההלבשה, אבל הזזנו את כל זה הצידה ואנחנו מרוכזים כעת רק בכדורגל, שזה הדבר החשוב ביותר".


פיקה. "מאמין לנשיא. כל הפרשה כבר מאחורינו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי