סולשיאר הפתיע: "ברונו פרננדש הוא שילוב של סקולס וחואן ורון"

ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר
ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד שפע מחמאות לכוכב החדש שלו אחרי ה-0:3 על ווטפורד: "חתיכה גדולה בפאזל שאנחנו מנסים להרכיב". על מרסיאל: "רוצה ממנו יותר". וגם: גריליש התייחס למעבר אפשרי בקיץ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד המשיכה אתמול (ראשון) את העונה הלא יציבה שלה, הפעם עם ניצחון נהדר 0:3 על ווטפורד. זו העונה של השדים האדומים – לפעמים הפסד לברנלי בליגה או תיקו מול קלאב ברוז' בליגה האירופית ולפעמים ניצחונות גדולים, כמו אלו שהיו על צ'לסי ועל מנצ'סטר סיטי.

אמש הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר סיפקה הופעה מצוינת, כאשר אנתוני מרסיאל כבש שער יפהפה והרכש הבולט של ינואר, ברונו פרננדש, שנרכש תמורת 55 מיליון יורי מספורטינג ליסבון, הוסיף כיבוש משלו ובישול למייסון גרינווד הצעיר. הקשר הפורטוגלי זכה לאינספור מחמאות בתקשורת האנגלית על ידי פרשנים רבים, גם על היכולת וגם על המנהיגות, אך את המחמאה הגדולה ביותר הוא קיבל מהמאמן שלו.

"אנחנו מרגישים את הנוכחות שלו בקבוצה מהרגע הראשון. הוא מעין שילוב של חואן סבסטיאן ורון ופול סקולס", אמר סולשיאר והסביר: "יש לו את הטמפרמנט של ורון והרבה מהאיכויות של סקולס". 


סקולס. מקווים שאגדת המועדון לא נעלב (Gettyimages)

"האוהדים רגילים לשחקנים עם אישיות, מנטליות ואיכות כמו שלו", המשיך הנורבגי. "יש לנו עכשיו שחקן מספר '10' ממוסמר להרכב. הוא חתיכה גדולה מאוד בפאזל שאנחנו מנסים להרכיב. המחיר ששילמנו עליו? אני חושב שעשינו עסקה טובה מאוד. הוא נתן לכולם דחיפה קדימה".

ומה עם מרסיאל? יונייטד זקוקה לחלוץ הצרפתי יותר מתמיד בעקבות הפציעה של מרכוס ראשפורד, והוא נראה טוב במשחקים האחרונים כאשר כבש כבר בשלושה רצופים והעלה את מאזנו ל-15 שערים העונה בכל המסגרות, שניים בלבד פחות משיאו העונתי האישי.

"אנתוני קיבל הרבה ביקורות ואני הייתי המבקר הגדול ביותר שלו", אמר סולשיאר על השחקן בן ה-24. "מה שאנחנו רואים ממנו במשחקים האחרונים זה האנתוני שאנחנו מכירים, אבל אני עדיין רוצה ממנו יותר".


מרסיאל (Clive Brunskill/Getty Images)

מי ששמו מוזכר שוב ושוב כמי שעשוי להצטרף בקיץ לשדים האדומים הוא כוכב של אסטון וילה, ג'ק גריליש. הקשר בן ה-24 סיפק עד כה העונה שבעה שערים ושישה בישולים בפרמיירליג, והוא התייחס סוף סוף לשמועות הרבות סביבו, כאשר הודה שהוא מוחמא מהן, אך משתדל לא לשים לב למה שכותבים.

"השמועות על יונייטד? זה נחמד שמדברים עליך בצורה חיובית, מי לא אוהב את זה? אבל אם להיות כנה, אני מנסה לא להתייחס לזה. כשפרצתי בגיל 19 זה קרה לי, הייתי נכנס לאינטרנט לקרוא על עצמי ולא יכולתי להאמין. הייתי כל הזמן בעיתונים. כשהייתי טוב אמרו שאני הדבר הגדול הבא, וכשדבר אחד השתבש ירדו עליי. זה נחמד לקרוא את זה, אבל אני לא נותן לזה להגיע אליי יותר מדי, כי אני יודע על בשרי כמה מהר זה יכול להשתנות".


גריליש (Clive Mason/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי