אלגרי: "כריסטיאנו רונאלדו לא יותר חזק מיובנטוס"

מסימיליאנו אלגרי, כריסטיאנו רונאלדו
מסימיליאנו אלגרי, כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מאמנה הקודם של הגברת הזקנה דיבר על הפנומן הפורטוגלי, סארי ייאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד מול ספאל. פיולי שיבח את זלאטן לפני פיורנטינה: "דוגמה של שאפתנות ונחישות"

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 של הליגה האיטלקית יימשך מחר (שבת) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד נמצאת כמובן יובנטוס, שתפגוש את ספאל ב-19:00. כמו כן, מילאן תתארח אצל פיורנטינה ב-21:45. בנוסף, אודינזה תצא למשחק חוץ מול בולוניה ב-16:00.

ספאל – יובנטוס
רגע לפני המשחק החשוב מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי, הגברת הזקנה חזרה במחזור הקודם למקום הראשון בטבלה כשגברה על ברשיה ונהנתה מההפסד של אינטר ללאציו. כעת היא נמצאת נקודה אחת מעל אותה לאציו, שנמצאת במקום השני, ושלוש נקודות מעל הנראזורי שנמצאים במקום השלישי. 

מי שחזר לשחק במשחק האחרון אצל הביאנקורי אחרי פציעה ארוכה הוא הבלם הוותיק ג'ורג'יו קייליני, והוא נמצא בתמונת ההרכב למשחק מול הקבוצה מהמקום האחרון בליגה, שמגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים. קייליני מתחרה על מקום בהרכב מול דניאלה רוגאני, כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה וחואן קוודראדו צפויים לפתוח בהתקפה.


קייליני (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

לאונרדו בונוצ'י ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, כמו גם מריח דמיראל, דוגלאס קוסטה ומיראלם פיאניץ' הפצועים. סמי חדירה נמצא בספק, כמו גם גונסאלו היגוואין. המאמן מאוריציו סארי אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו עוד לא חושבים על ליון, אלא רק על המשחק מחר, איבדנו הרבה נקודות במשחקים האחרונים ואנחנו צריכים להתרכז בליגה".

מאמנה הקודם של יובנטוס, שאימן בה עד סיום העונה הקודמת, מסימיליאנו אלגרי, דיבר היום בראיון ללאקיפ על רונאלדו וסיפר: "הוא דוגמה מדהימה ברמה המנטלית. הוא זכה חמש פעמים בכדורגל הזהב וחמש פעמים בליגת האלופות, אבל בכל זאת תמיד יש לו יעדים חדשים, אבל הוא לבדו לא יותר חזק מיובנטוס. כדי לזכות בליגת האלופות צריך גם מזל וגם להגיע במצב פיזי אופטימלי לשלב הזה של העונה".


סארי (MIGUEL MEDINA / Contributor)

פיורנטינה – מילאן
הרוסונרי נמצאים במקום השמיני בליגה עם 35 נקודות – מספר זהה לזה של ורונה ופארמה שנמצאות במקום השישי והשביעי בהתאמה. מנגד, הויולה נמצאים במקום ה-13 ובמרחק של שש נקודות מהקו האדום וינסו להמשיך במומנטום מה-1:5 הגדול על סמפדוריה.

זלאטן איברהימוביץ' יעלה כמובן ב-11 של סטפאנו פיולי, שייאלץ להסתדר ללא סימון קיאר הפצוע. הקאן צ'לאנולו, שמתאושש מפציעה, נמצא בתמונת ההרכב. מן העבר השני, פרנק ריברי עדיין לא זמין עבור הסגולים וימשיך את ההיעדרות הארוכה שלו.

פיולי אמר לקראת ההתמודדות: "פיורנטינה קבוצה שמאומנת היטב ומגיעה אחרי ניצחון נהדר, אבל גם אנחנו באים אחרי משחק חיובי ואנחנו צריכים להמשיך ככה". בנוסף, המאמן סיפר שיש למועדון תקוות גדולות לקראת החצי השני של העונה, ומי שגרם להם להאמין שזה אפשרי הוא זלאטן איברהימוביץ', שהצטרף בינואר: "זלאטן מביא דוגמה של שאפתנות ונחישות, וזה מועיל לנו מאוד. הוא הפך לאלוף ולשחקן ייחודי בגלל שהוא תמיד רעב ורוצה לשפר את עצמו".

על השמועות שמילאן בוחנת אופציות של מאמנים אחרים לקראת העונה הבאה: "התפקיד של המאמן אף פעם לא מובטח, בלי שום קשר לתוצאות. בסופו של דבר, אלו שצריכים לקבל את ההחלטות יקבלו, אבל אני לא יכול לענות על שאלות על עתידי בכל מסיבת עיתונאים ואני מעדיף להתמקד בהווה".


פיולי (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי