שחר הגיע לאימון, עוואד תורגל בהרכב. רוקאביצה יוזמן לנבחרת אוסטרליה?

יעקב שחר
יעקב שחר | מכבי חיפה, רשמי

הנשיא תמך לקראת השבועיים הגורליים של חיפה, שתתארח מחר באשדוד (שבת ב-17:10, ספורט4). החלוץ הצעיר עשוי לפתוח על חשבון חזיזה, גם שועה בתמונה. אשכנזי התלונן על כאבים, מלך השערים ישחק במוקדמות המונדיאל?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הבוקר (שישי) האת האימון המסכם לקראת משחק החוץ החשוב מחר באשדוד (שבת החל מ-17:10, שידור ישיר בספורט4), בו הירוקים יקוו להשיג שלוש נקודות שיעבירו את מפלס הלחץ למכבי תל אביב, שתארח במשחק המרכזי של המחזור את הפועל תל אביב (שני ב-20:15). נראה כי המאמן מרקו בלבול עדיין מתלבט לגבי סגנון המשחק, כשההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם והיא תשפיע גם לגבי זהות המחליף של דולב חזיזה שייעדר מהמשחק בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

באימון שנערך אתמול, בלבול תרגל שני חלוצים כשמי שהוצב לצידו של ניקיטה רוקאביצה הוא ירדן שועה, שעשוי לפתוח בהרכב מכבי חיפה לראשונה מאז ההפסד למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד אי שם בחודש ספטמבר. לאחר האימון המסכם שנערך היום, מסתמן שבלבול מתלבט והפעם תורגל לסירוגין מוחמד עוואד. מעבר לרצון של הירוקים להשיג שלוש נקודות ולהוריד זמנית את הפער מהאלופה לשלוש נקודות, בכרמל חושבים קדימה ומודאגים מכך שמי שנמצא בסכנת הרחקה הוא נטע לביא, לו שמונה צהובים. המשמעות היא שאם הקשר יספוג מחר צהוב, הוא לא יעמוד לרשות המאמן ברבע גמר הגביע מול הפועל באר שבע.

הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של יובל אשכנזי, שערך אימון מלא אך במקביל חש כאבים ברגלו ומי שעשוי לפתוח על חשבונו במידת הצורך הוא סינטיהו סלליך. כזכור, הקשר נפצע במהלך המשחק נגד הפועל חדרה והוחלף על ידי ירדן שועה בדקה ה-54. מי שנכחו אמש באימון הקבוצה הם נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור שקיימו שיחה קצרה עם הצוות המקצועי, זאת על רקע השבועיים החשובים שמצפים לקבוצה במסגרת הליגה והגביע.


נטע לביא. במכבי חיפה חוששים מכרטיס צהוב תשיעי (מאור אלקסלסי)

במקביל להכנות, במועדון מתעסקים בעונש הרדיוס שספגה הקבוצה בבית הדין בגין הנהמות כלפי פרדי פלומיין מבית"ר ירושלים. בכרמל הודו שעצם זה שזו הייתה הפעם השנייה שהם עמדו לדין בעקבות קריאות גזעניות עלולה הייתה להוביל לעונש חמור יותר, אך טענו כי העובדה שמשחק הליגה מול הפועל באר שבע ייערך באצטדיון חלופי (ככל הנראה בבלומפילד), עלולה להשפיע על מאבק האליפות. "אנחנו בוחנים את כל האופציות שעומדות בפנינו וההחלטה תתקבל בתחילת השבוע הבא", הבהירו בקבוצה.

אגב, באוסטרליה דווח כי ניקיטה רוקאביצה צפוי לקבל זימון לנבחרתו לקראת משחקיה מול כוויית ונפאל בסוף חודש מרץ במסגרת מוקדמות המונדיאל. החלוץ בן ה-32 רושם את עונת השיא שלו בישראל ומוליך את טבלת מלכי השערים של הליגה עם 16 כיבושים. השחקן רשם בעבר 18 הופעות במדי הנבחרת האוסטרלית.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (סינטיהו סלליך), צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד (ירדן שועה), ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי