מסי מגיב לראשונה לסערה: "נצטרך לחכות ולראות מי דובר אמת"

ליאו מסי
ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

הקפטן של ברצלונה התראיין ל"מונדו דפורטיבו" והבהיר: "ברתומאו אמר לי כל מה שהוא אמר גם בפומבי. הבנתי שיש הוכחות להכל". העתיד: "ברצלונה זה הבית שלי", אבידל: "כל מקבלי ההחלטות במועדון צריכים לקחת אחריות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בימים אלו מתרחשת סערה בברצלונה, זאת לאחר שנודע כי הנהלת המועדון שכרה חברה, על מנת שתקדם את אנשיה לקראת הבחירות הקרובות בבארסה. הקפטן ליאו מסי, שביקר בדובאי בזמן שהפרשה התפרסמה התראיין הערב (רביעי) לראשונה מאז המקרה ל"מונדו דפורטיבו" בברצלונה. 

הפגישה עם הנשיא: "ז'וספ ברתומאו רצה לפגוש אותי ואת הקפטנים אחרי שהכל פורסם. את כל מה שהוא אמר לנו, הוא אמר גם בפומבי. זה עניין מוזר מאוד וזה תפס אותי ממש בהפתעה. אפילו לא הייתי בספרד כשזה יצא. אני לא יכול להרחיב הרבה על העניין כי גם אני לא יודע יותר ממה שכבר ידוע". 

"אני לא יודע מה להגיד בכלל על כל זה, זה פשוט פרשה מוזרה. אני לא יודע איך דבר כזה בכלל יכול לקרות. לפי מה שנאמר לנו, יש ראיות ותיעודים שיכולות להוכיח את מה שברתומאו אמר לנו. נצטרך לחכות ולראות מי דובר אמת".


מסי. "נצטרך לחכות ולראות מי דובר אמת" ( Aitor Alcalde/Getty Images)

העתיד בברצלונה: "אני חי טוב מאוד כאן. יש לי געגועים לרוסאריו, אבל הבית שלי זה ברצלונה. אני חי כאן יותר ממה שהייתי בארגנטינה. השגרה שלי מאפשרת לי גם להתאמן חזק וגם להיות עם שלושת הילדים שלי ואני מרגיש בר מזל על כך".

התקרית עם אריק אבידל: "כשמדברים על שחקנים, צריך לתת גם שמות. אני חושב שכל מי שאחראי על הניהול המקצועי בברצלונה צריך לקחת אחריות, במיוחד בנושא קבלת ההחלטות שלהם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי