במכבי חיפה חוששים מעונש רדיוס, שועה יפתח נגד אשדוד?

אוהדי מכבי חיפה בטדי
אוהדי מכבי חיפה בטדי | דני מרון

הירוקים יעמדו היום לדין בעקבות התנהגות האוהדים בטדי ומקווים שהעונש שספגו הפועל ת"א וב"ש לא יחזור: "המועדון השקיע כספים רבים, אסור לפגוע במי שמגיע מדי שבוע לסמי עופר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה חוששים מאוד לקראת הדיון שייערך היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל האירועים במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים. אוהדים מהקהל הירוק נהם כלפי פרדי פלומיין וגם הדליקו אבוקות. לאור ההחלטות האחרונות של בית הדין שהחמיר עם הפועל תל אביב והפועל באר שבע, בכרמל מפחדים מעונש רדיוס במשחק הביתי הקרוב נגד הפועל באר שבע או בפתיחת הפלייאוף העליון.

הירוקים, מצדם, ינסו להציג בפני הדיין שמבחינתם עושים הכל בכדי לתפוס את המתפרעים ואף ביקשו את צילומי האבטחה מהמשחק כדי לתפוס את האוהדים הבעייתיים. "אנחנו עושים הכל כדי למגר את התופעה ומשקיעים כספים רבים בשביל זה, ונקווה שבית הדין לא יפגע בשאר האוהדים הרבים שלנו שמגיעים מדי שבוע לסמי עופר וכעת ייאלצו לנסוע למרחק רב", אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית המאמן מרקו בלבול טרם החליט על ההרכב שיפתח נגד מ.ס אשדוד ביום שבת (17:10, שידור ישיר ספורט4) אך ההערכה כי בלבול עשוי לבצע שינוי בשיטת המשחק ואז ירדן שועה שבלט כשעלה מהספסל נגד הפועל חדרה ובישל את שער הניצחון לניקיטה רוקאביצה, יפתח בהרכב לצידו. הקשר יובל אשכנזי ינסה להתאמן מחר עם הקבוצה בכדי לנסות ולהכשירו לקראת שבת. דולב חזיזה ייעדר בגלל צהובים.

ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה. יפתחו יחד בחוד? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי