קלינגר: "גם ליברפול משחקת נסוג. מי שיש לו בעיה – שיתרחץ בכנרת"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א התייחס ליכולת אחרי ה-0:1 על בית"ר בטדי: "כשבאנו לשחק יפה ופתוח, כמו בחיפה, כולכם זוכרים איך זה נגמר". וגם: חזרתו של דמארי, התחושה לאחר ניצחון על האקסית ואי שיתופו של רודירגס

(גודל טקסט)

ניצחון שני ברציפות להפועל תל אביב, שהתאוששה לחלוטין מהמפלה בסמי עופר מול מכבי חיפה וגירדה הערב (שני) 0:1 יקר פז על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. פנדל מוצלח של עומרי אלטמן (8) עשה את ההבדל בין הקבוצות והעלה את האדומים למקום החמישי, כששתי נקודות מפרידות בינם לבין הפועל חיפה השביעית כשנותרו עוד שני מחזורים לתום העונה הסדירה בליגת העל.

ניר קלינגר המאושר סיכם: "כל אחד שיתמודד בדרך שלו. כשבאנו לשחק יפה ופתוח, כמו בחיפה, כולכם זוכרים איך זה נגמר. אני לא מתנצל בפני אף אחד. מי שיש לו בעיה, הכנרת מלאה והוא יכול ללכת להתרחץ שם. עד עכשיו לא רצינו לדבר ולצעוק 'פלייאוף עליון', אמרנו שאם נעשה את העבודה שלנו ונצליח לקחת נקודות, אז אולי נהיה שם ואם לא אז לא. עדיין לא הבטחנו שום דבר, אבל זו בהחלט מטרה".

על עומר דמארי שפתח בהרכב: "במשחק בחיפה הייתה לנו בעיה של חלוץ והייתי צריך להשתמש באלטמן. אני שמח שעומר חזר לעניינים בשבועיים האחרונים ויש לי גם את אולהה שלא נמצא בכושר מלא ואפשר להשתמש בו. כשיש לך חלוץ אמיתי במגרש, אפשר לעשות התאמות ולהכין את הקבוצה מבחינה טקטית. חבל שבחצי הראשון לא הגדלנו את היתרון כי זה היה פותח יותר את המשחק. בית"ר לחצה כדרכה, אני יודע איך זה עובד פה ואני שמח שזה הצליח לנו. עשינו משחק הקרבה יוצא מן הכלל וכיף לקחת שלוש נקודות".


חזר לעניינים. עומר דמארי (דני מרון)

האם זה ניצחון כפול עבורו: "אני לא מתעסק בדברים האלה. אני לא בן אדם ממורמר, אף פעם לא הייתי וגם לא אהיה בעתיד. אני שמח בחלקי ויודע להוריד את הראש כשצריך. בית"ר זה אחלה מקום, שמחתי לעבוד פה, אבל הם בחרו בדרך שלהם ואני חושב שבסך הכל נעשית שם עבודה לא רעה כיום".

על פליפה רודריגס שלא שותף: "ינואר זו מלכודת מאוד מסוכנת לזרים, שלושה או ארבעה שחקנים שהגיעו לארץ כבר נמצאים על המטוס. הבאנו את פליפה שהוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, אבל לוקח לו זמן להיכנס לכושר. ניסינו לדחוף אותו בשלב מוקדם וזה לא עבד, אך יש עוד הרבה משחקים העונה והוא עוד יוסיף לנון המון. אני אשתמש בשחקנים שלי איך שאני צריך, לא לפי צבע, דת או גיל".

מה ניצח להפועל תל אביב את המשחק: "ניצחנו את המשחק מבחינה טקטית. גם ליברפול, שמובילה את הפרמיירליג ב-900 נקודות פור, משחקת הרבה פעמים כדורגל מאוד נסוג. בכדורגל המודרני משתמשים במעברים. אם יש למישהו בעיה, הוא יכול ללכת להתרחץ בכנרת. אני לא צריך להתנצל על כך שניצחתי".

הדרבי בשבוע הבא: "לא יודע מה יהיה סגנון המשחק שלנו, אלוהים יודע מה יקרה עד יום שני. קבוצה צריכה לעשות התאמות ולא להתחפש למישהו שהיא לא. אני לא אוהב שהקבוצות שלי מתחפשות. בחיפה התחפשנו וככה זה נראה, כמו פורים. אל תשכחו שחסרו לנו שחקנים בסמי עופר וזה היה משחק שלישי שלנו באותו שבוע. למדנו מהטעויות. אמרתי לאחר המשחק שזו אשמתי ולקחתי אחריות".


ניצחון שביעי בתשעה מחזורים. ניר קלינגר (דני מרון)

עומרי אלטמן הוסיף: "לא האמנתי שנהיה במצב הזה? אני מאוד מאמין בקבוצה, דיברנו על זה מפתיחת העונה ואמרנו שהמטרה היא הגעה לפלייאוף העליון. לא נשאר עוד הרבה, צריך לתת פוש אחרון".

על השינוי שחל בו תחת קלינגר: "אני חושב שזה כולנו, יש פה עבודת צוות של כולם, אנחנו יורקים דם. היום זה היה משחק פחות טוב שלנו, בעיקר בחצי השני, אבל עשינו מה שצריך. אני מרגיש שינוי, זה ניכר על הדשא ויש לי יחסים טובים על ניר ועם משה והם נותנים לי מה שצריך כדי להוביל את הקבוצה. אבל שוב אני לא חושב שזה אני או מישהו אחר, יש אווירה שונה בחדר הלבשה וגם אחרי שני ההפסד הכואב נגד מכבי חיפה זה לא פשוט להתרומם".

הגישה לעומת המשחק מול מכבי חיפה: "עשינו טעות נגד מכבי חיפה. היום היינו זהירים והתגוננו, כבשנו מהר וזה עזר לנו, אבל אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר".


מלך שערי הפועל תל אביב חוגג עם הקהל שעשה את הדרך לבירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי