איביץ': "משחק מיוחד? הדרבי עבורי הוא רק שלוש נקודות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

לאחר ה-0:3 נגד ק"ש המאמן הסרבי סיפר: "שיחקנו מול קבוצה שנאבקת על הירידה וזה אף פעם לא קל", המחזור הבא: "יודע שהוא חשוב לאוהדים". אצילי: "כהן חשוב לקבוצה, לא רק במספרים". רפואה: "התוצאה לא משקפת"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות לאחר שהשלימה 0:3 חד וחשוב על עירוני קריית שמונה. הצהובים התקשו מאוד במשך רוב דקות המשחק, אך בזכות רבע שעה אחרונה של יכולת נהדרת החזירו את הפער בצמרת לשש נקודות.

לאחר הניצחון, המאמן ולדימיר איביץ' סיפר: "אני לא יכול לומר שלא ניסינו לעשות משהו במחצית השנייה. אי אפשר לשחק כמו ששיחקנו ברבע השעה האחרונה במשך 90 דקות. זה היה משחק קשה מול קבוצה שרוצה להישאר בליגה. אין משחק קל וננסה להמשיך לעבוד קשה בכל משחק".

הקושי למצוא את השער בהתחלה: "זה נורמלי שזה לא קל לכבוש, אבל כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש שלושה נוספים. זה כדורגל. יכולים לקרות הרבה דברים אבל הכי חשוב שכדי לזכות באליפות אנחנו צריכים להיות ביחד ולשחק קבוצתי" על השיפוט: "שאלתי אותו אם הוא בדק ב-VAR לא יותר מדי".


איביץ'. "אין משחק קל וננסה להמשיך לעבוד קשה בכל משחק" (אריאל שלום)

הדרבי הקרוב: "יודע שעבור האוהדים זה לא עוד משחק, אבל בשבילי אלו שלוש נקודות רגילות בלבד. אני מכבד את כולם ואנחנו צריכים לעבוד קשה ולעשות כמיטב יכולתנו להשיג עוד שלוש נקודות".

לאחר הסרבי, עומר אצילי הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, והניצחון הזה לא הושג בקלות. לפני המשחק דיברנו ואמרנו שנכבוש שער מהיר וזה לא קרה. באות לכאן קבוצות שחייבות נקודות וחייבים למצוא פתרונות ובטח בקבוצה כזאת צריך לקחת נקודות לכיוון הפלייאוף. אני לא חושב ששחקן רואה מישהו פנוי ואומר אני רוצה להבקיע אבל לאחרונה זה הולך קשה". כמה יונתן כהן חשוב: "אנחנו יודעים כמה יונתן חשוב לקבוצה לא רק במספרים, אלא גם בעבודה במגרש".

מנגד, המאמן המפסיד קובי רפואה אמר בסיום: "התוצאה בסוף לא משקפת אבל שוב זה 3:0, עמדנו טוב והגענו לכמה מצבים ונגד מכבי ת"א משלמים על טעות. כמובן שהתוצאה לא משקפת אבל שיחקנו טוב והגענו לחצאי מצבים. מכבי ת"א זו קבוצה טובה מאוד וכעת אנחנו ממשיכים קדימה".


קובי רפואה. "התוצאה בסוף לא משקפת" (אריאל שלום)

הפסד נוסף לקבוצה: "לא באנו לשחק על תיקו, באנו לנצח כמו בכל משחק. זה לא שאני אומר שהכל אבוד מראש, וכל חילוף שעשינו זה אילוצים. חייבים להרים את המורל שלהם, המצב לא טוב אבל קריית שמונה תשאר בליגה".

המאבק בתחתית: "אנחנו לא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות. כל עוד זה תלוי בנו אז אנחנו נישאר בליגה. המאבק יהיה עד הסוף? מבחינתי המאבק שלי הוא קריית שמונה, אנחנו צריכים לחזור לנצח השחקנים טיפה שבורים ונתאושש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי