צפו: אוהדי הפועל ירושלים חסמו את הכביש וחגגו עם השחקנים

אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים | מסך

האדומים יצאו בשעת לילה מאוחרת מת"א לאולם המיתולוגי "מלחה" עם הגביע השישי שלהם והשני ברציפות, החגיגות עם הקהל החלו כבר על כביש 1 לאחר שאוטובוס הקבוצה נחסם

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה זמן קצר לאחר זכייתה בגביע המדינה השישי בתולדותיה והשני ברציפות, שהיא תעשה את הדרך מהאולם בשכונת יד אליהו בתל אביב היישר לאולם המיתולוגי שלה מלחה, כדי לחגוג עם האוהדים את הזכייה. אז אווירה אדירה יצרו כ-9,000 אדומים כבר במשחק הגמר, שהיה אחד מהדרמטיים של השנים האחרונות, אבל גם בשעת לילה מאוחרת, אחרי שעזבה את ההיכל בת"א ועוד לפני שהגיעה למלחה, היא זכתה לתמיכה יוצאת דופן.

בסביבות השעה 02:00 בלילה, עשרות אוהדי הפועל ירושלים עצרו את אוטובוס הקבוצה כשהיה בדרכו למלחה, חסמו את כביש 1 למעשה וחגגו עם השחקנים זמן ממושך על הכביש. שחקני הקבוצה ירדו מהאוטובוס – חלקם עלו על הגג – והצטרפו לחגיגה הגדולה.

נזכיר כי הפועל ירושלים הייתה זו שהדיחה את מכבי תל אביב מהגביע, עוד בשלב הרבע הגמר, דבר שהודגש על ידי האדומים לכל אורך הערב והלילה לאחר ההנפה. עירוני נהריה הקשתה מאוד על האדומים של עודד קטש וכבר חזרה מפיגור דו ספרתי, אבל בסופו של דבר נכנעה 92:89.

כבר ביום ראשון הקרוב תעלה מחזיקת הגביע לפרקט ותשוב למסגרת ליגת ווינר סל, שם תארח ביום ראשון את עירוני נס ציונה, שהודחה בחצי הגמר על ידי נהריה. עד אז ועוד לפני כן, הסרטונים מהחגיגות הליליות בכביש 1, כפי שצילמו אנשי הפועל ירושלים, לפניכם. לכל התגובות מסיום המשחק לחצו כאן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי