קלינגר: "למרות הניצחון, עדיין כואב את התבוסה בחיפה", רפואה: "לא חושש למעמדי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א אחרי הניצחון הביתי 0:2 על קריית שמונה: "נמלטנו מהתחתית גם הגביע הוא מטרה עבורנו". אלטמן כובש הצמד: "הפלייאוף העליון חשוב לכולם". מאמן המפסידה: "כל שבוע אותו סיפור"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה לנצח היום (שבת), אחרי שני ההפסדים לשתי החיפאיות כולל התבוסה 5:0 מול מכבי חיפה, כאשר גברה 0:2 על עירוני קריית שמונה. מנגד, עבור הקבוצה של קובי רפואה היה מדובר במשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בליגה. מן הסתם, הפרצופים בסיום המשחק היו הפוכים.

המאמן ניר קלינגר, שמר על איפוק ואמר: "היה חשוב לנו לחזור ולנצח. יחד עם זאת, אני לא יוצא מגדרי מהניצחון. אני עדיין עצובים מהתבוסה בחיפה. זה לא מקובל ולא מתאים למועדון כמו הפועל תל אביב לספוג מפלה כזאת. היום באנו נחושים וניצחנו, ניצחון שלא הוטל לרגע בספק.  שלטנו וניצחנו. לצערי, בסגל שלנו, העומס נופל על 12 או 13 שחקנים. קשה מאוד לתמרן בסגל מצומצם כל כך. כל השבוע אמרתי לשחקנים שההרכב בתבוסה בחיפה לא היה מאוזן אבל לא הייתה לנו ברירה. יש פצועים, יש אילוצים".

עוד הוסיף: "לפני שלושה חודשים היינו במנוסה מהתחתית. היום אנחנו במרדף אחרי הפלייאוף העליון. אני רוצה שנגיע לשם כי מגיע לנו. אם לא יגיע לנו ולא נדע לצבור נקודות, נישאר בחוץ. לא נשכח שגם הגביע הוא מטרה עבורנו. אנחנו ברבע הגמר".


אלטמן. צמד שערים מהנקודה הלבנה (דני מרון)

כובש הצמד עומרי אלטמן אמר: "מאמצע השבוע, אחרי התבוסה בחיפה, דיברנו בינינו כמה חשוב לנצח את קריית שמונה. היה לנו חשוב מאוד לחזור למסלול הניצחונות. כבר בדרך מחיפה דיברנו על כך שאם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, חייבים לנצח. באנו נחושים ואנחנו חושבים על הפלייאוף העליון. הוא חשוב לכולנו. להנהלה, לשחקנים ולאוהדים. כרגע הראש בשני המשחקים הקרובים, נגד בית"ר ירושלים ונגד מכבי תל אביב בדרבי". 

המפסידה, קריית שמונה, כבר סופרת שמונה משחקים ללא ניצחון והיום היא ספגה כאמור 2:0 בבלומפילד. המאמן קובי רפואה, מאוכזב: "זה הפסד מתסכל. אומנם הפועל תל אביב שלטו אך לא הגיעו למצבים וכבשו משני פנדלים. נאיביות שלנו הביאה להפסד. פתחנו טוב את המחצית השנייה אבל שילמנו מחיר על הנאיביות. אני לא מאשים שחקן כזה או אחר. כל שבוע אותו סיפור ואנחנו משלמים על כך".

על כך שהקבוצה שלו לא מבקיעה: "רצינו להביא חלוץ בחלון ההעברות, אבל לא היה את מי. פשוט לא מצאנו. נשתדל להשתפר בהקדם. כמובן שהתחושות לא נעימות אבל אני לא חושש למעמדי".


קובי רפואה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי