אחרי הצמד מול באיירן, בגרמניה התלהבו מדאבור: "ג'וקר"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

חלוצה של הופנהיים, שכבש שני שערים בהפסד 4:3 לאלופה, תפס את העין של המקומיים: "יכל להשלים שלושער". אלאבה:" הייתה להם את האיכות להפוך את המשחק לצמוד ומרגש"

(גודל טקסט)

איזה ערב מצוין מבחינה אישית היה אתמול (רביעי) למואנס דאבור, שכבש צמד שערי בכורה במדי הופנהיים. עם זאת, מבחינה קבוצתית זה היה קצת פחות מוצלח, כאשר הקבוצה הפסידה 4:3 לבאיירן מינכן והודחה בשמינית גמר הגביע הגרמני.

חלוץ נבחרת ישראל פתח את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-61, כאשר קבוצתו פיגרה 3:1. לאחר מכן זה הפך ל-4:1, עד שני השערים שכבש בדקות 82 ו-90. בין לבין, דאבור רשם החמצה גדולה כשהיה חופשי במרכז הרחבה ונגח החוצה. 


מואנס דאבור נאבק עם דויד אלאבה (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images9

בגרמניה החמיאו לשחקן והוא כונה "ג'וקר" בתקשורת המקומית. "באיירן חשבה שהמשחק הסתיים כשהיא הובילה 1:4 משער של רוברט לבנדובסקי, אבל לא כך חשב דאבור, שכבש פעמיים ויכל להשלים שלושער", נכתב.

שוערה הוותיק של באיירן והקפטן שלה, מנואל נוייר, אמר: "נענשנו בחצי שעה האחרונה של המשחק, אסור שדבר כזה יקרה לנו". דויד אלאבה האוסטרי הוסיף: "במחצית השנייה לא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו ולהופנהיים הייתה את האיכות להפוך אותו לצמוד ומרגש יותר לקראת הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי