בבני יהודה מאמינים: "ירדן שועה ישחק אצלנו". גם בלקמן מועמד

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

הכתומים מחכים להחלטת יעקב שחר: "אם חיפה תחליט לשחרר אותו, הוא ישחק אצלנו, נושא השכר ייסגר תוך שתי דקות". החלוץ האנגלי זכה לפנייה רשמית, חוזז יישאר במכבי ת"א

(גודל טקסט)

בבני יהודה מתכוונים לחזק את הסגל לפחות בשחקן משמעותי אחד עד תום חלון ההעברות, כאשר שני השמות הכי חמים על המדף הבוקר (חמישי) הם ירדן שועה, שעשוי להצטרף בהשאלה ממכבי חיפה, וניק בלקמן, שלא מקבל דקות במכבי תל אביב

כפי שפורסם בספורט1 בחודש דצמבר, בני יהודה סימנה את שועה כמועמד המוביל וכעת מאמינים בקבוצה שאם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, יחליט להשאיל את החלוץ עד סיום העונה, הוא ישחק רק בבני יהודה. שחר לא מעוניין למכור את החלוץ, ובמסגרת העסקה בשנה שעברה, 40% מכרטיסו של הכישרון הצעיר נותרו בידם של הכתומים. בעקבות היחסים החמים בין הבעלים, בשכונת התקווה מאמינים שיצליחו לקדם את העסקה.

גורם במועדון אמר לספורט1: "אם חיפה תחליט לשחרר אותו, ירדן שועה ישחק אצלנו. נושא השכר של שועה ייסגר תוך שתי דקות, זה לא יהווה מכשול. מדובר במשכורת של ארבעה חודשים. נסתדר, לא תהיה בעיה".


ירדן שועה ויעקב שחר. בשכונת התקווה מחכים להחלטה (מכבי חיפה האתר הרשמי)

בנוגע לבלקמן, שמעניין מאוד את הצוות המקצועי, כבר התבצעה פנייה רשמית למכבי תל אביב ובשלב הזה ממתינים להחלטת המאמן ולדימיר איביץ' וברק יצחקי בנוגע לעתידו של החלות. ברגע שיתקבל האישור מאנשי מקבל, הנהלת הכתומים תפנה באופן ישיר לשחקן במטרה לצרפו כבר בימים הקרובים לסגל הקבוצה. שכרו של השחקן, המוערך בכחצי מיליון יורו לעונה, עשוי להוות מכשול ואם הצהובים לא ישתתפו בחלק נכבד משכרו, קשה לראות את המעבר יוצא לפועל.

בימים הקרובים צפוי להגיע לישראל הקשר הניז'רי, יוסיפ דאודה מוסא, שעל מועמדו פורסם לראשונה בספורט1. מוסא שסובל משבר בכף רגלו, טען בפני אנשי בני יהודה שיוכל לחזור לפעילות בתוך שבועיים, ואם אכן יחלים, יחתום לשלוש וחצי שנים. בבני יהודה התקבלה החלטה לרכוש את כרטיסו של השחקן גם אם לא יהיה כשיר בתקופה הקרובה, והוא יצטרף באופן רשמי רק בעונה הבאה.


ניק בלקמן. ילבש כתום? (מאור אלקסלסי)

מתן חוזז, שזכה לחיזורים מהצוות המקצועי, ככל הנראה יישאר עד תום העונה במכבי תל אביב. הצדדים ניהלו מגעים לרכישת מחצית מכרטיסו של השחקן הצעיר, אך בשל רצונו להישאר בקריית שלום, העסקה כרגע לא תצא לפועל.
 

עוד באותו נושא: ירדן שועה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי