בני יהודה עוקבת אחר ההתפתחויות: "נשמח לצרף את שועה"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

הכתומים ינסו לצרף בהשאלה את החלוץ, שהשתולל לאחר שלא שותף בניצחון מכבי חיפה על הכתומים בבלומפילד. אדארי שוחרר לאחר שסירב לעבור בדיקת אקו לב, אלישע לוי: "אלירן עטר? יש שחקנים על הקנה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה אמנם נוצחה הערב (שני) 3:1 על ידי מכבי חיפה בבלומפילד, אך בקבוצה יצאו מעודדים מכך שהשחקנים חזרו למשחק במחצית השנייה ואף היו קרובים להשוות את התוצאה לקראת הסיום. מי שלא שיחק הוא השבדי עומאר אדארי שסיכם רשמית בקבוצה, אך לפי שפורסם כאן, המועדון בחר שלא להחתימו, יומיים בלבד לאחר שהקבוצה מהשכונה הודיעה על הגעתו בשל בעיה רפואית שהתגלתה בליבו. במקביל, בני יהודה עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בגזרת שועה ולא מן הנמנע שתנסה לצרפו בהשאלה עד תום העונה. "הלוואי שזה יתאפשר, אנחנו נשמח מאוד לצרף את ירדן", אישר גורם במועדון.

המאמן אלישע לוי התייחס בסיום לשינוי שחל בקבוצתו במהלך המחצית השנייה: "קודם כל הגישה. אתה יודע שמכבי חיפה תבוא ותלחץ אותך, ניסינו לשלוט בכדור והצלחנו לצאת מדי פעם. אבל בעשר דקות שלא היינו מרוכזים הם הבקיעו פעמיים והמשחק הלך לכיוונים לא טובים. קודם כל הבאתי את השחקנים לגישה אחרת – של דומיננטיות, ביטחון ואגרסיביות. השינוי קרה כי שמתי שחקן נוסף באמצע, אבישי הוסיף לנו מהירות שאיפשרה לצאת להתקפות מעבר. בפעם הראשונה היינו דומיננטיים נגד קבוצה כמו חיפה, ששולטת, ומצאנו את המרווחים בין הקווים. לצערי לא הצלחנו להבקיע יותר משער אחד, אבל אני מסתכל על ההתקדמות וקודם כל הייתי צריך לבוא ולהחדיר ביטחון בסיטואציה לא פשוטה ויחד עם זאת להשיג נקודות כי זה מה שחשוב. נכון שהפסדנו, אבל אני מסתכל קדימה ואם נדע להמשיך להיות דומיננטיים בתוספת חיזוק, נעשה דברים יפים".

"אנחנו צריכים להסתכל כל הזמן על המשחק הקרוב", המשיך אלישע. "הליגה מאוד צפופה, הגישה של החצי השני היא הגישה הטובה. אי אפשר להתעלם מכך ששרי לחץ אותנו ולא אפשר לנו לצאת, אבל רואים שכאשר המגנים דומיננטיים על הקווים, אפשר לקחת נקודות נגד כל קבוצה בליגה. היום לא הצלחנו, אני מקווה שבשבוע הבא כן. כשאתה שואב ביטחון מהצורה בה אתה משחק, זה בא לידי ביטוי. יכולנו היום להתבזות אבל השחקנים היו מחויבים וניסו לשחק כדורגל. בני יהודה שיחקה היום כדורגל נכון, הקהל תמך בנו וזה מאוד חשוב".


מרוצה מהשינוי במחצית השנייה. אלישע לוי (אריאל שלום)

אלירן עטר על הכוונת? "לא אדבר על שם כזה או אחר, יש כבר שחקנים על הקנה שאני מקווה שישחקו איתנו כבר בשבוע הבא. כאלה שמקבלים החלטות ויעזרו לנו להיות טובים יותר בהתקפה, כדי שנשחק יותר טוב וגם נתרגם את זה לנקודות". 

 
 "בוודאי שהתחושה היא לא נעימה, אבל אני חושב שבכדורגל אתה נמדד דווקא ברגעים הקשים", הסביר מתן בלטקסה, שהעלה את מכבי חיפה ל-0:1 עם שער עצמי. "זה היה קשה ולקח לי זמן להתעשת, הרי שמתי גול עצמי במשחק גדול וזה השפיע, אבל החכמה היא להתעלות ואני שמח שבחצי השני נראינו אחרת ולא היה חסר הרבה שנשווה. תוכנית המשחק שלנו לא עבדה. אני חושב שכל עוד המשחק היה ב-0:0 הייתה תחושה שהכל בסדר ולא יקרה כלום אם נשמור על שערי נקי. ברגע שספגנו, הבנו שצריך ללכת על כל הקופה ואני שמח שלא פחדנו והיה חסר לנו ממש עוד טיפה. הוכחנו היום שכך אנחנו צריכים לחשוב ולשחק מהרגע הראשון".
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי